نخستین جشنواره علمی پژوهشی دانشمند هسته ای کشور، شهید داریوش رضایی نژاد با معرفی افراد برتر در شهرستان آبدانان برگزار شد.
کد خبر: ۱۹۱۳۴۰
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۴ 02 March 2016

نخستین جشنواره علمی پژوهشی دانشمند هسته ای کشور، شهید داریوش رضایی نژاد با معرفی افراد برتر در شهرستان آبدانان برگزار شد.

به گزارش تابناک ایلام؛رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آبدانان گفت: این جشنواره به منظور تجلیل از دانشمند هسته ای کشور شهید رضایی نژاد و ترویج فعالیت های علمی و ابتکارات صنعتی و تحقیقاتی با حضور و مشارکت 40 نفر از پژوهشگران در گستره ملی برگزار شد.
حمدالله جایروندی اضافه کرد: 30 اثر ابتکاری و اختراع از سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که با رای و نظر داوران مورد داوری قرار گرفت.
وی یادآور شد: پنج اثر از آثار برتر در جشنواره بصورت سخنرانی ارائه شد و 10 اثر دیگر نیز در قالب پوستر مورد استفاده قرار گرفت.
اکرم ولی پور با اثر زیست حس گر الکتروشیمایی حساس ، زهرا نوری با دستگاه مخصوص پیشگیری و درمان هالوکس ، فاطمه شه دوست با اثر نانو اتا حس گر تشخیص کوکائین ، لیلی شیری ، مریم براتی ، محسن جلالی و مسعود نکوئی با اثر جدا کننده های سه فازی با استفاده از گرافن ، میلاد ویسمه با دستگاه آب شیرین کن گلخانه ای و مهرداد الیاسی با دستگاه ژنراتور دیجتال فرکانس بالایی اشعه ایکس به عنوان افراد برتر شناخته شدند و با اهدای لوح تندیس و جوایز نقدی از آنان تقدیر شد.
داریوش رضایی نژاد از دانشمندان هسته ای کشور یکم مردادماه سال 91 در تهران توسط عناصر و ایادی استکبار جهانی در مقابل دیدگان همسر و تنها دختر خردسالش مورد حمله تروریستی قرار گرفت و به شهادت رسید./ف
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار