معاون فرهنگ دینی و سازمانی معاونت فرهنگی قوه قضاییه گفت: برای نخستین مرتبه از ابتدای سال آینده طرح جامع قرآنی کشور در این قوه آغاز می شود .
کد خبر: ۱۹۰۸۰۷
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۳:۱۵ 02 March 2016
به گزارش تابناک یزد،حجت الاسلام سید محمد مسعود معصومی لاری روز سه شنبه در جمع فعالان قرآنی قوه قضائیه استان یزد افزود: این طرح با همکاری دستگاه های مختلف فرهنگی و قرآنی در سطح کشور اجرا می شود .
وی هدف اصلی اجرای این طرح بزرگ را گسترش و تعمیم بیش از گذشته فعالیت های قرآنی و معنوی در بین جامعه هدف و بخصوص کارکنان و خانواده های آنها عنوان کرد .
این مسئول اظهار داشت: خوشبختانه در سه سال گذشته مسابقات قرآنی در رشته های مختلف در بین کارکنان و خانواده قوه قضائیه بصورت منظم و مستمر و خیلی فعال برگزار شده است .
معصومی لاری گفت: امسال در مجموع افزون بر 10 هزار نفر از کارکنان و فرزندان و اعضای خانواده آنها در مراحل مختلف مسابقات قرآنی در تمامی استان های مختلف شرکت کردند که نسبت به سال 93 تا 50 درصد رشد نشان می دهد .
این مسئول با اشاره به حضور و فعالیت 190 نفر از نخبگان قرآنی قوه قضائیه در مسابقات امسال در یزد افزود: مسابقات در چهار رشته حفظ ، قرائت، تفسیر و مفاهیم پیگری می شود.
معصومی لاری توجه به ارتقای سطح کیفی مسابقات و شرکت کنندگان را از برنامه های مهم این معاونت در امر برگزاری مسابقات عنوان کرد و از فعالیت های انجام گرفته در استان ها قدردانی نمود .
به گزارش ایرنا سومین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان و خانواده های آنها روز سه شنبه با حضور حدود 200 نفر در یزد آغاز و دو روز ادامه دارد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار