انتخابات هفتم اسفند کشور را در مسیری تازه با انرژی مضاعف و رویکردی نوین قرار داد و باید این انتخابات مبدایی برای رفع مشکلات دیرپا و بعضا مزمن در کشور به ویژه استان خوزستان باشد
کد خبر: ۱۹۰۰۴۴
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۷ 29 February 2016

جواد کاظم نسب الباجی یکی از سه کاندیدای لیست امید که به دور دوم راه یافته است در بیانیه قدردانی خود از مردم اهواز تاکید کرده است: آنچه دیروز و در حماسه بزرگ و ماندگار هفتم اسفند به نمایش گذاشتید ، افق روشن و آینده ی پرامیدی را فراروی کشور و خدمتگزاران راستین خود ترسیم کرده و عزم آنان را در خدمت بیشتر در راستای دمیدن روح امید و تحقق شعار رفاه و رونق اقتصادی مضاعف نمودید، در برگ های پاک رای تان نه یک اسم بلکه راه و رسم "تغییر" و "اصلاح" و واژگان زیبای "اعتدال" و عقلانیت را در قاموس سیاسی جمهوری اسلامی با عشق و همدلی نگاشتید و در صندوق سرنوشت به امانت نهاد ه اید.

کاظم نسب  ادامه داد: انتخاب دیروز شما فرصت جدیدی را جهت  ادای "دین" توسط فرزندانتان به دیار نفت و آب، دیار نخل و آفتاب و دیاری که به فرموده امام خمینی (ره) به میهن اسلامی ما ادای دین نموده است ، رقم زد.

وی ضمن قدردانی از مردم اعلام کرد: بر آن عهدی که با شما بسته ایم، پایبندیم  و با جان و دل از برگ برگ رای تان صیانت و پاسداری خواهم کرد.

علی ساری دیگر کاندیدای دور دومی اهواز هم در پیامی نوشت: با تبریک این پیروزی و راهیابی همکارانم در لیست امید به دور دوم انتخابات، مجددا از حمایت و پشتیبانی عموم شهروندان، قبایل و عشایر علمای اعلام، گروهها و مجموعه های مختلف فرهنگی، سیاسی و علمی بویژه اصلاح طلبان راستین، مجموعه توحید الصوت، چهره های برجسته سیاسی، علمی و مردمی تقدیر و تشکر می کنم و همچنین از مسولان اجرایی و نظارت برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری بویژه اعضای اجرایی همه صندوق ها و حوزه های اخذ رای که پاسدار واقعی حق الناس و جمهوریت نظام بوده اند سپاسگزارم و توفیق روز افزون آنان را از خداوند متعال خواستارم.

همایون یوسفی که در این دوره از انتخابات رای اول را از آن خود کرده است هم در پیامی تاکید کرد: ما ایمان داریم که محافظان و نگهبانان جمهوریت نظام اسلامی مردم همیشه در صحنه هستند. حضور و همراهی مردم در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی برگ زرینی در تاریخ این مرز و بوم بود. این حضور و مشارکت گسترده مسئولیت بزرگی بر گردن منتخبان نهاده است؛ پیام این حضور رسیدگی به فقر، محرومیت، بیکاری، تبعیض و تقویت کرامت اسلامی و منزلت شهروندی است. 

مردم عزیز و بزرگوار اهواز، کارون، حمیدیه و باوی از حسن توجه و تلطف تک تک شماها به اینجانب کمال سپاس و تشکر را دارم. شما شهروندان از همه اقشار، اقوام و اطیاف سنگ تمام گذاشتید، این راه و این حضور تا دور دوم به همت و عزم جدی شما خوبان ادامه خواهد داشت.

سید شریف حسینی دیگر کاندیدای راه یافته به دور دوم رقابت های اهواز هم دئر پیامی چنین گفته است: براستی که در هفتم اسفند بازیگر درخشان میدان جهانی ملت قهرمان ایران بودند و این زبان و قلم چه ناتوان است از ترسیم بزرگی و عمق استراتژیک این رخداد عظیم اما نیک می دانیم که تنها باید پیشانی شکر به درگاه باری تعالی بساییم که ظل امام عصر(عج) و در سایه سار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که با دم مسیحایی خمینی کبیر مبدل به الگویی برای همه مستضعفان و عدالت خواهان جهان شده است، و شکرگزار این نعمت باشیم.

انتخابات هفتم اسفند کشور را در مسیری تازه با انرژی مضاعف و رویکردی نوین قرار داد و باید این انتخابات مبدایی برای رفع مشکلات دیرپا و بعضا مزمن در کشور به ویژه استان خوزستان باشد.

اینجانب به عنوان صدای بغض آلود و فریاد همیشگی خوزستان، دست همه شرکت کنندگان در انتخابات را به گرمی می فشارم، انتخاب آن ها را ارج می نهم، برای همه رقبای حاضر در دور دوم آرزوی سعادت و بهروزی دارم و از راه جاماندگان را به سبب تلاش و سعیشان می ستایم و از ایشان برای راه طولانی آینده مدد می جویم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار