رئیس کمیته فریزبی همدان با اشاره به اعزام تیم فریزبی به مسابقات کشوری گفت: تیم 11 نفره استان 12 اسفندماه به مسابقات کشوری در ماهشهر اعزام می‌شود.
کد خبر: ۱۸۹۷۰۸
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۳ 04 March 2016

رئیس کمیته فریزبی همدان با اشاره به اعزام تیم فریزبی به مسابقات کشوری گفت: تیم 11 نفره استان 12 اسفندماه به مسابقات کشوری در ماهشهر اعزام می‌شود.

به گزارش فارس،علی درخشان‌پناه با بیان اینکه فریزبی‌کاران منتخب استان 6 دوره تمرینات انتخابی را پشت سر گذاشتند، اظهار کرد: تمرینات به منظور تشکیل تیم منتخب از بهمن ماه پیگیری شده و در پایان لیستی از بازیکنان منتخب تهیه شد.

وی با اشاره به ترکیب تیم استان گفت: حسن عباسی، علی‌اصغر گوهری، شاهین باقری، فرزاد حمزه‌ای، محمد مالمیر، امیر‌حسین خرمی و امیر بدری به عنوان بازیکنان اصلی تیم را همراهی می‌کنند.

رئیس کمیته فریزبی استان همدان افزود: مهدی انصاری، محمد جامه‌بزرگ و رضا زارعی‌تابش به عنوان بازیکنان ذخیره، رضا خانی بازیکن جایگزین و مهدی فریدی سرپرست تیم در این مسابقات خواهند بود.

وی به برگزاری دو دیدار تدارکاتی قبل از اعزام اشاره کرد و ادامه داد: به منظور افزایش آمادگی بازیکنان تیم منتخب دو دیدار دوستانه و تدارکاتی با تیم‌های شهرستان‌های تویسرکان و ملایر ترتیب داده شد.

درخشان‌پناه خاطر نشان کرد: منتخبان استان در این دو دیدار عملکرد خوبی را از خود نشان دادند که امیدواریم در رقابت‌های کشوری نیز شاهد درخشش ورزشکاران استان باشیم.

وی یادآور شد: تمرینات فریزبی‌کاران استان در مجموعه 15 هزار نفری مفتح پیگیری شد و تیم استان با آمادگی بالا به مسابقات کشوری اعزام می‌شود


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار