کد خبر: ۱۸۹۳۹۳
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۶ 28 February 2016
 احمد شیرعلیزاده یکشنبه در جمع خبرنگاران رسانه ها در آبادان گفت:از ساعات نخستین برگزاری انتخابات در این حوزه انتخابیه همزمان با سراسر کشور، دادگستری آبادان نیز برای برخورد با متخلفان انتخاباتی وارد عمل شد و تمامی موارد نیز به صورت جدی پیگیری شد.

وی اظهار داشت: تخلف خاصی جز دو مورد که قابل بررسی است مشاهده نشد که پس از بررسی با این دو مورد نیز بزودی برخورد قانونی می شود.

دادستان عمومی و انقلاب آبادان گفت: در آبادان مانند دیگر شهرهای کشور شایعات تخلفات انتخاباتی وجود داشت، ولی واقعیت ها هیچ گاه به اندازه شایعات نه وجود دارد و نه کشف می شود.

شیرعلیزاده تصریح کرد:وقوع جرم انتخاباتی، جرم آنی است و دستگاه قضایی نیز ما برای برخورد با این جرم ها دقت عمل دارد و هیچگاه سرعت را بر دقت ترجیح نمی دهیم.

وی افزود:همه جوانب تخلفات دو پرونده در دادگستری آبادان در نظر گرفته می شود تا عدالت به خوبی رعایت شود.

شیرعلیزاده گفت:همه مردم دغدغه سلامت و امانتداری انتخابات را دارند، ولی ضابطان نیز به همراه دستگاه قضا این دغدغه ها و حساسیت ها را در کار انتخابات دو چندان دارند.

دادستان عمومی و انقلاب آبادان اظهار داشت:پیش از اینکه با تخلفات انتخاباتی برخورد قضایی صورت گیرد، بهتر است از نگاه فرهنگی نیز به این موضوع توجه شود.

دادستان عمومی و انقلاب آبادان همچننی با تقدیر از حضور حماسی شهروندان در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت:مردم با حضور پرشکوه و معنادار خود حماسه دیگری را آفریدند و در خصوص اینکه ممکن است دغدغه هایی نیز در خصوص تخلفات انتخاباتی وجود داشته باشد، باید گفت که خیلی تحت تأثیر شایعات قرار نگیرند.

حوزه انتخابیه شهرستان آبادان شامل دو شهر تابعه اروندکنار و چوئبده با سه دهستان و 26 روستا است.

جمعیت شهرستان آبادان در حدود 280 هزار نفر است و 32 نفر برای کسب سه کرسی بهارستان در این شهرستان به رقابت می پردازند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار