اتاق اصناف کرمانشاه با صدور اطلاعیه ای مردم را به شرکت در انتخابات 7 اسفند دعوت کرد.
کد خبر: ۱۸۷۳۵۶
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۷ 25 February 2016
اتاق اصناف کرمانشاه با صدور اطلاعیه ای مردم را به شرکت در انتخابات 7 اسفند دعوت کرد.

به گزارش تابناک کرمانشاه، به نقل از روابط عمومی اتاق اصناف استان؛ متن اطلاعیه به شرح زیر است:

(( انتخابات بستر تجلي گاه حماسه پرشور ملتي است كه نهضتي عظيم را به رهبري انقلابگر بزرگ قرن حضرت امام خميني (ره) به ثمر رسانده است و براي شكل گيري و بقاي نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران  در عرصه هاي گوناگون مقابله با قدرت هاي استعماري به دفاع پرداخته است.

اکنون آزمونی دیگر فرا روی ملت ما قرار گرفته است، انتخابات 7 اسفند مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی از ارزش و اهمیت فوق العاده ای برخوردار است. رسانه های تبلیغاتی وابسته به استکبار جهانی ماه ها است با ترفندهای مختلف می کوشند تا مردم را از شرکت پرشور در انتخابات منصرف و یا عزم این ملت بیدار دل را کمرنگ جلوه دهند و به خوبی می دانند که امروز ایران اسلامی به الگویی بی بدیل برای استکبارستیزی و نماد مردم سالاری دینی در جهان تبدیل شده است.

اينك اين مردم ديگربار در صحنه انتخابات حاضر مي شوند تا انقلاب اسلامي را تداوم بخشند و بقاي نظام اسلامي را تضمين كنند و راه امام خميني را كه احياگر دين و عزت بخش مسلمين و منادي بزرگ آزادي و استقلال است ادامه دهند.

لذا همه ما مردم استان کرمانشاه، خصوصاً اصناف و بازاریان، بر خود واجب می دانیم که اولاً  به عنوان یک وظیفه و تکلیف شرعی و عقلی در پای صندوق‌های رای حضور پرخروش داشته و اتحاد و اراده خود را به نمایش بگذاریم ثانیاً نمایندگانی اصلح و ولایت مدار که دارای سابقه روشن اسلامی و انقلابی بوده و به عنوان نمایندگان مردم شریف کرمانشاه به فکر ارتقاء شأن و جایگاه دیار همیشه سرافراز کرمانشاه در بین سایر استانهای کشور باشند را انتخاب کنیم.))



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار