مدیر کل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه گفت: وقوع تندبادطی روزهای اخیر در استان خساراتی را به همراه داشته که در دست بررسی است.
کد خبر: ۱۸۶۸۵۲
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۸ 24 February 2016
مدیر کل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه گفت: وقوع تندبادطی روزهای اخیر در استان خساراتی را به همراه داشته که در دست بررسی است.

حسین باباجانی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن اشاره به بارش باران و وزش باد شدید در نواحی مختلف استان کرمانشاه طی ۷۲ ساعت گذشته، اظهار داشت: سرعت وزش باد در مناطقی از استان از جمله قصرشیرین، گیلانغرب و سرپل ذهاب حتی به ۹۰ کیلومتر در ساعت نیز رسید و در مناطق مرکزی استان نیز سرعت وزش باد تا ۴۰ کیلومتر در ساعت گزارش شد.

وی تصریح کرد: بر اثر ورزش این تندبادهای شدید عمده خسارت هایی در بخش های شرقی و غربی استان ایجاد و متاسفانه یک مورد فوتی نیز بر اثر برخورد قطعاتی از یک ساختمان با وی در شهرستان گیلانغرب گزارش شد.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه خاطرنشان کرد: همچنین قطعی برق در تعدادی از مناطق روستایی و شهری به ویژه در سرپل ذهاب، ثلاث باباجانی، سنقر و کلیایی و کرمانشاه رخ داد که با انتقال خطوط برق سریعا در همان ساعات اولیه مرتفع شد.

باباجانی در ادامه گفت: در خصوص بارندگی های اخیر نیز به جز آبگرفتگی معابر تا این لحظه خسارت جدی ناشی از سیل و بارندگی نداشته ایم اما در برخی نقاط آبگرفتگی معابر چشمگیر بوده و شهرداری و آتش نشانی با تجهیزات لازم وارد عمل شدند.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه در پایان اظهار داشت: برآورد خسارت های وارد شده از تندباد در حال انجام بوده که پس از جمع بندی از طریق منابع اطلاع رسانی اعلام خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار