تابناک تهران- لیست 30 نفره اصلاح طلبان تهران در حالی مدتی قبل بسته شد که نام چند اصولگرا نیز درآن به چشم می خورد.حسن بیادی می گوید:افرادی که دارای اشتراکات فکری با اصلاح طلبان بودند در این لیست قرار گرفتند.او تلویحا نیز اعلام کرد که انصراف نمی دهد.
کد خبر: ۱۸۵۸۵۹
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۹ 23 February 2016
لیست 30 تهرانی های اصولگرا در حالی بسته شد که غیر از کاظم جلالی،علی مطهری و بهروز نعمتی باید مهدی شیخ را نیز نام برد.

حسن بیادی که جزء امضا کنندگان میثاق نامه اصولگرایان بود اکنون به روند بسته شدن این لیست معترض است و با حضور در لیست صدای ملت به صورت تلویحی عدوم انصراف خود را اعلام کرده است. اودر گفت و گو با تانباک بیان  می کند که: در لیست صدای ملت آقای مطهری حضور دارم.

این سخنان بیادی حاکی از عدم انصراف از انتخابات بر اساس میثاق نامه است، همان گونه برخی از یاران او در اردوگاه به لیست 30 نفره و نحوه گزینش که 50 درصد ان در اختیار پایداری هاست، معترضند و حاضر به انصراف نشدند.

وی در خصوص حضور برخی از اصولگرایان در لیست 30 نفره اصلاح طلبان نیز گفت: برخی از آقایان اصولگرا که دارای اشتراکات فکری با اصلاح طلبان هستند توسط انها در لیستشان قرار داده شدند یکی از این افراد آقای مهدی شیخ است.

ود در پاسخ به این سوال که لیست صدای ملت موازی لیست 30 نفره نیست،گفت: نه نیست. به این دلیل که جامعه اصولگرایی بسیار بزرگ و گسترده است و هر کس حق دارد خود را در معرض رای مردم قرار دهد و در این جامعه بزرگ هیچ کس جای دیگری را تنگ نمی کند. مردم هم ازادند که هر کس را که مایل هستند،انتخاب کنند.

بیادی در ادامه افزود: برخی از لیست ها که من نام می برم با لابی بازی و باند بازی بسته می شود و از این جهت نمی توان گفت که رفتار حزبی در آن رعایت شده است.

این نامزد انتخابات مجلس دهم در تهران تاکید می کند که 70درصد مجلس دهم را اعتدال گراها تشکیل می دهند.

وی افزود: مردم به حقوق خود اشنا هستند و به درستی تشخیص می دهند که چه کسی را باید انتخاب کنند اما در این شرایط رعایت اخلاق انتخاباتی بسیار در برگزاری یک انتخابات سالم و بانشاط موثر خواهد بود.



منبع: تابناک
برچسب ها: بیادی ، مطهری ، لیست
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار