تابناک: 85 هزار مسافر در تعطیلات نوروز امسال از مناطق دیدنی و طبیعی شهرستان سمیرم دیدن کردند.
کد خبر: ۱۸۵۳۲
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۲ 04 April 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، فرماندار سمیرم روز شنبه در نخستین جلسه شورای اداری این شهرستان در سال جدید که در آستان مقدس امامزاده ابراهیم علیه السلام این شهر برگزار شد، افزود: 9 هزار نفر از این مسافران در محل های ستاد اسکان نوروزی اسکان داده شدند.

وی گفت: در این ایام بیش از پنج هزار نفر از مسافران و گردشگران نوروزی از مراکز و اماکن طبیعی گردشگری این شهرستان نظیر چشمه بابازرنگ، چشمه ناز، آبشار سمیرم ، آبشار تقرچه و همچنین از امامزاده سلطان ابراهیم و زید ابن علی (ع) دیدن کردند.

فرماندار سمیرم با اشاره به وجود دو ایستگاه امنیت و سلامت در سطح شهرستان خاطر نشان کرد: این دو ایستگاه در محور جنوب در روستای سادت آباد و در شمال در دولت قرین مستقر بود و در کنار راهنمایی به مسافران نوروزی و ارائه خدمات، از آنها پذیرایی می شد.

وی اضافه کرد: در ایام نوروز هیچ گونه حادثه و یا رویداد غیر مترقبه در این شهرستان رخ نداد.

در پایان جلسه شورای اداری شهرستان سمیرم، دست اندرکاران و اعضای ستاد سفرهای نوروزی شهرستان تقدیر شدند.

شهرستان سمیرم با افزون بر 100 هزار جمعیت روستایی، عشایری و شهری در 160کیلومتری جنوب اصفهان و دامنه های دنا و زاگرس مرکزی واقع شده است.

علاوه بر 9 منطقه نمونه گردشگری و دو روستای نمونه بین المللی سیور و خفر، سکونت گاه باستانی تقرچه، چشمه ˈخوانسارˈ، تخت سلیمان آب ملخ، ˈحمام کمال الملک وزیرˈ، ˈتل شاهی و وزیریˈ، ˈقلعه بهمنˈ، آبشار ˈخفرˈ، آبشار سمیرم، چشمه ˈناز ونکˈ، ˈتالاب خان وردشتˈ، رودخانه و آبشار ˈبی بی سیدانˈ، چشمه کجوی روستای و ˈبابا زرنگ کمهˈ ،چشمه ˈنوولˈ غار ˈدنگزلوˈ ، ˈلای سرخ دناˈ و ˈامامزادگان ابراهیم، زید ابن علی، سید احمد و سید محمد خفر، بی بی ناز خاتون و بی بی گل خاتون کمه و حناˈ از جاذبه های گردشگری شهرستان سمیرم است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار