سرپرست حفاظت و اطلاعات زندان‌های استان کرمانشاه توسعه عدالت اجتماعی را رسالت اصلی دستگاه قضایی عنوان کرد.
کد خبر: ۱۸۵۲۶۶
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۷ 21 February 2016
سرپرست حفاظت و اطلاعات زندان‌های استان کرمانشاه توسعه عدالت اجتماعی را رسالت اصلی دستگاه قضایی عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، گودرز منصوبی در دومین کارگاه آموزشی امنیت شبکه‌های رایانه‌ای که در محل سالن جلسات اداره‌کل زندانهای استان برگزار شد، اظهارکرد: حفظ و ارتقاء امنیت پایدار در زندان‌ها اولویتی بسیار مهم و ضمانت اجرای مطلوب برنامه‌های اصلاحی و تربیتی است.

وی با تاکید بر نقش اثرگذار نظم و امنیت در پیشبرد اهداف اصلاحی و تربیتی زندان ها، ایجاد امنیت روانی را لازمه بکارگیری قوانین و دستور العمل‌های سازمانی و استفاده مطلوب از امکانات عنوان کرد.

این مقام مسئول در اداره کل زندانهای استان کرمانشاه با اشاره به اهمیت آموزش مستمر کارکنان زندان‌ها هماهنگی بخش های مرتبط به منظور حفظ و ارتقاء امنیت شبکه و سیستم‌های رایانه ای را مورد تاکید قرار داد.

 مهندس محسن حیدری‌راد رییس گروه فن‌آوری ارتباطات و اطلاعات زندان‌های کرمانشاه نیز در ادامه این نشست با تبیین ضرورت تدوین اطلاعات کاربردی مورد نیاز سازمان زندان‌ها، راهکارهای پیشگیری از بروز آسیب در شبکه های اطلاعاتی را مطرح کرد.

وی گزارشی از فعالیت های حوزه فن آوری اطلاعات و ارتباطات زندان های استان را تشریح و راه اندازی سامانه مکانیزه الکترونیک تجهیزات انفورماتیک ونصب و به روزرسانی سایت دوربین های مداربسته و برقراری ارتباط رادیویی برخی زندان های استان را مهم ترین فعالیت مجموعه تحت نظارت عنوان کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار