رئیس کمیته فریزبی همدان گفت: فریزبی‌کاران ملایری عنوان دومی مسابقات چهارجانبه دوستانه تهران را از آن خود کردند.
کد خبر: ۱۸۴۹۲۷
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۵ 23 February 2016

رئیس کمیته فریزبی همدان گفت: فریزبی‌کاران ملایری عنوان دومی مسابقات چهارجانبه دوستانه تهران را از آن خود کردند.

به گزارش فارس،علی درخشان‌پناه با بیان اینکه کمیته فریزبی در راستای توسعه این ورزش مهیج تلاش می‌کند، اظهار کرد: به منظور توسعه فریزبی استان به منظور استعدادیابی در مدارس تاکنون دوره‌های توجیهی مربیان تربیت بدنی در چندین مدرسه برگزار شده است.

وی با اشاره به برگزاری دوره توجیهی در شهرستان ملایر گفت: این کمیته دوره توجیهی فریزبی با حضور معلمان تربیت بدنی ملایر، جوکار، سامن و تویسرکان برگزار شد.

رئیس کمیته فریزبی استان همدان افزود: برگزاری این دوره‌های توجیهی به دنبال برگزاری دوره یک روزه فریزبی‌کاران استان بوده است.

وی به حضور موفق فریزبی‌کاران ملایری در مسابقات چهارجانبه دوستانه تهران اشاره کرد و ادامه داد: تیم ملایر در این رقابت‌ها موفق به کسب جایگاه دوم شد.

درخشان‌پناه بیان کرد: در مسابقات چهارجانبه دوستانه تهران تیم‌های قم، تهران الف، تهران ب و ملایر حضور داشتند.

وی یادآور شد: پس از برگزاری اردو‌های انتخابی لیستی از نفرات منتخب تهیه شد که این لیست در پایان ششمین اردو نهایی می‌شود.

رئیس کمیته فریزبی استان همدان ادامه داد: علی‌اصغر گوهری و امیر خرمی از اسدآباد، حسن عباسی،شاهین باقری وفرزاد حمزه‌ای از همدان، رضا خانی و مهدی انصاری از جورقان بازیکنان اصلی لیست ارائه شده تا به امروز هستند.

وی تصریح کرد: محمد جامه‌بزرگ از همدان و امیر بدری و حمید وکیلی از اسدآباد بازیکنان اصلی لیست هستند که تا پایان دور ششم اردو‌ها امکان تغییر وجود دارد.

درخشان‌پناه خاطر نشان کرد: محمد مالمیر و داوود آینه‌وند از تویسرکان نیز به عنوان بازیکنان جایگزین در لیست قرار گرفته‌اند.

وی با تأکید بر اینکه درصدد هستیم تیم خوب و منسجمی را به مسابقات کشوری اعزام کنیم، افزود: امیدواریم امسال نیز همچون سال‌های گذشته با عملکرد مناسب ورزشکاران نتایج خوبی حاصل شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار