کد خبر: ۱۸۴۵۷۹
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۳ 20 February 2016
مصاحبه اختصاصی سایت خبری و تحلیلی تابناک آذربایجان غربی با سرپرست مرکز علمی-کاربردی دانشگاه صنعتی ارومیه
همایش بزرگ اصلاح‌طلبان و حامیان دولت برگزار شد.

به گزارش ایلنا، دقایقی پیش همایش بزرگ اصلاح‌طلبان و حامیان دولت به همت شاخه جوانان این ائتلاف، در خانه والیبال تهران برگزار شد.

در این مراسم افراد شاخص جریان اصلاح‌طلب همچون صادق زیباکلام، جعفر توفیقی، علی صوفی، الهه کولایی و دیگر چهره‌ها حضور داشتند.
هنگام ورود محمدرضا عارف رئیس شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان جمعیتی نزدیک به دو هزار نفر که در سالن گردآمده‌اند، شعار «اصلاحات زنده باد، خاتمی پاینده باد» را سر دادند.


عارف: کسی را دلسوزتر از اصلاح‌طلبان برای کشور نمی‌شناسیم

محمدرضا عارف در این همایش گفت: امروز خواسته ما از همه مردم حضور در پای صندوق های رای است زیرا حضور مردم مقدمه به فرجام رسیدن برجام های دیگر و تشکیل مجلسی پاسخگو به مطالبات مردم و جوانان و در اولویت قرار دادن مشکل معیشت مردم است. به راهی که از خرداد 92 شروع شد امیدواریم و می‌خواهیم که این راه را در 7 اسفند 92 ادامه دهیم. خط قرمز ما اطرافیان ما نیستند بلکه خط قرمز ما آرمان های نظام و مردم هستند.افتخار ما این است که در دولت اصلاحات حتی یک مدیر ارشد به جرم اختلاس زندانی نشد. دلسوزتر از اصلاح طلبان برای نظام و کشور نشناخته و برای پیروزی هیچگاه رغیب را تخریب نمی‌کنیم.

نامزد اصلاح طلبان تهران: آنها ما را خس و خاشاک خواندند اما کنار نرفتیم

سیده فاطمه حسینی در همایش ائتلاف فراگیر اصلاح طلبان که در سالن حجاب برگزار شد، با شعارهای مردم پشت تریبون حاضر شد و به عنوان جوان‌ترین عضو فهرست ائتلاف فراگیر اصلاح‌طلبان به همه هم نسلی‌های خود دهه شصتی‌ها دهه هفتادی‌ها و رای‌اولی‌ها سلام کرد و گفت: ما نسلی هستیم که هم جنگ را تجربه کرده و هم تحریم را تجربه کرده‌ایم. اگر چه کمبود‌ها و فشارهای دوران تحریم امیدمان را نشانه رفته بود، اما امید به رشد در دوران پساتحریم را زنده نگه داشتیم.

 


مصاحبه اختصاصی سایت خبری و تحلیلی تابناک آذربایجان غربی با سرپرست مرکز علمی-کاربردی دانشگاه صنعتی ارومیه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار