کد خبر: ۱۸۳۸۹۶
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۳ 19 February 2016
تابناک گیلان: انتخابات جلوه ای از حضور و تاثیر اراده مردم است.

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ، نا کارآمدی استراتژی دشمن را به دنبال خواهد داشت.

به گزارش اخبار استانهای خبرگزاری صدا و سیما ، امام جمعه موقت رشت در خطبه های امروز نماز جمعه این شهر با اشاره به انتخابات هفتم اسفند، حضور حداکثری مردم را نشانه نا کارآمدی راهبرد دشمن دانست و افزود : مردم با حضور گسترده خود همچون همیشه پای نظام و انقلاب خود می ایستند.

حجت الاسلام والمسلمین شفیعی زاده ، انتخابات را یک فرصت مناسب و جلوه ای از حضور و تاثیر اراده مردم دانست و گفت : برگزاری 36 دوره انتخابات در 37 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی ، نشانه میزان اهمیت حضور و دخالت مردم در سرنوشت کشور و نظام است.

وی یکی از ویژگی های مهم این دوره از انتخابات را ، برگزاری آن در دوران پسابرجام عنوان کرد و افزود : نخستین انتخابات بعد از مذاکرات هسته ای نگاه ویژه ای را می طلبد زیرا حضور حداکثری و میزان مشارکت ، ضمن اعلام دوباره همبستگی و انسجام مردم ، افزایش اقتدار سیاسی و امنیتی کشور و نظام را سبب خواهد شد.

وی با برشمردن برخی از خصوصیات نمایندگانی که به مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی ورود می کنند ، گفت : کاندیداها باید با رعایت قوانین و مقررات ، ضمن احترام به رقبا ، هواداران خود را نیز به سعه صدر و رعایت اخلاق اسلامی ترغیب کنند.     


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار