استاندار گیلان گفت:
محمدعلی نجفی با بیان اینکه اشتغال زایی از مهمترین اولویت‌های گیلان در سال 94 است، اظهار داشت: همکاری بانک‌ها برای حمایت از بخش تولید و کارآفرینان گیلان افزایش می‌یابد
کد خبر: ۱۸۳۸۷
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۳ 04 April 2015
به گزارش تابناک گیلان ،محمدعلی نجفی با بیان اینکه اشتغال زایی از مهمترین اولویت‌های گیلان در سال 94 است، اظهار داشت: همکاری بانک‌ها برای حمایت از بخش تولید و کارآفرینان گیلان افزایش می‌یابد.

وی با بیان اینکه تأکید امسال دولت نیز بر اشتغال‌زایی است، افزود: باید از تمامی ظرفیت‌های موجود در استان برای رفع معضل و مشکل بیکاری جوانان و به ویژه فارغ التحصیلان دانشگاهی بهره برد.

استاندار گیلان با اشاره به آغاز فصل کشاورزی برنج در این استان، گفت: کشاورزان با رعایت الگوی مصرف و استفاده از آب‌های سطحی و بارش‌های چند روز گذشته فعالیت کشاورزی خود را انجام دهند.

نجفی با تأکید بر اینکه کشاورزانی گیلان با مدیریت مصرف آب کاهش منابع را جبران کنند، تصریح کرد: اگر در مصرف آب الگوی مصرف را رعایت نکنیم در تأمین آب زراعی مشکل داریم.

وی با بیان اینکه در سال زراعی 93، یک میلیون و 160 هزار تن شلتوک برنج در گیلان تولید شد، خاطرنشان کرد: ارزش ریالی این میزان شلتوک سه هزار و 480 میلیارد تومان است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار