مدیر کمیته امداد پلدشت گفت: به منظور پیشگیری و رفع سوءتغذیه 700 کودک زیر 6 سال خانواده‌های نیازمند پلدشتی سبد غذایی دریافت می‌کنند.
کد خبر: ۱۸۲۷۰۷
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۱ 17 February 2016

محرم آقاپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس  اظهار داشت: شهرستان پلدشت یکی از شهرهای محروم استان آذربایجان غربی است که به‌واسطه مرزی بودن نیز در سال‌های متمادی به عنوان شهری محروم در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه در این خصوص کودکان زیر 6 سال خانواده‌های نیازمند مورد شناسایی قرار گرفته‌اند، تصریح کرد: برای این کودکان که در معرض سوء‌تغذیه قرار داشتند و یا دچار سوء‌تغذیه شده بودند سبد غذایی اهدا می‌شود.

مدیر کمیته امداد پلدشت با اشاره به اقدامات انجام گرفته در این مزینه، گفت: به منظور پیشگیری و رفع سوءتغذیه 700 کودک زیر 6 سال خانواده‌های نیازمند پلدشتی سبد غذایی دریافت می‌کنند.

این مسئول بر کمک هر چه بیشتر خیرین در این زمینه تاکید کرد و اذعان داشت: برای اینکه کودکان زیر 6 سال را از خطر سوءتغذیه در امان نگه داریم نیازمند همت و کمک هر چه بیشتر خیرین این شهرستان هستیم.

آقاپور با اشاره به اعتباری که برای اجرای طرح جلوگیری از سوءتغذیه کودکان زیر 6 سال نیاز است، اعلام کرد: برای این منظور امسال 420 میلیون ریال هزینه کرده‌ایم.

مدیر کمیته امداد پلدشت با اشاره به اقلامی که برای این کودکان در قالب سبد غذایی تهیه می‌شود، اظهار داشت: اقلام پروتئینی شامل لبنیات و سایر مواد غذایی از جمله انواع گوشت و سایر اقلام غذایی سودمند سبد غذایی این کودکان را تشکیل می‌دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار