رئیس کمیته فریزبی همدان با اشاره به اعزام فریزبی‌کاران استان به مسابقات کشوری گفت: تیم فریزبی منتخب استان 11 اسفندماه به مسابقات کشوری در اهواز اعزام خواهد شد.
کد خبر: ۱۸۰۲۳۳
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۰ 14 February 2016

رئیس کمیته فریزبی همدان با اشاره به اعزام فریزبی‌کاران استان به مسابقات کشوری گفت: تیم فریزبی منتخب استان 11 اسفندماه به مسابقات کشوری در اهواز اعزام خواهد شد.

به گزارش فارس،علی درخشان‌پناه با اشاره به برگزاری اردوی انتخابی تیمفریزبی آقایان استان اظهار کرد: کمیته فریزبی پس از برگزاری مسابقات فریزبی آلتیمت با حضور چهار تیم در استان اقدام به برگزاری اردوی انتخابی استان کرده است.

وی با بیان اینکه برگزاری این اردو با هدف انتخاب تیم استان برگزار می‌شود، گفت: 15 بازیکن از شهرستان‌های همدان، اسدآباد و جورقان به این اردو دعوت شده‌اند و تمرینات خود را پیگیری می‌کنند.

رئیس کمیته فریزبی همدان افزود: شاهین باقری، فرزاد حمزه‌ای، علی حمزه‌ای، امیرحسین زمردی، علی خانی و علی زنگنه ورزشکاران شهرستان همدان در اردو هستند.

وی با اشاره به بازیکنان دعوت شده شهرستان اسدآباد بیان کرد: امیر بدری، امیر خرمی علی‌اصغر گوهری، مهرداد زیوری و جمشیدی از اسدآباد به این اردو دعوت شدند.

درخشان‌پناه ادامه داد: مهران انصاری، رضا خانی و مهدی انصاری فریزبی‌کاران دعوت شده از شهر جورقان به اردوی آمادگی هستند.

وی با تأکید بر اینکه 6 دوره تمرین انتخابی قبل از اعزام به مسابقات برگزار خواهد شد، گفت: 22 و 23 بهمن ماه اولین جلسه تمرینی برگزار شد و دور بعدی تمرینات در 27 و 30 بهمن ماه و چهارم و هفتم اسفندماه در ورزشگاه 15 هزار نفری مفتح پیگیری می‌شود.

رئیس کمیته فریزبی همدان اظهار کرد: یازدهم اسفند ماه تیم استان به مسابقات کشوری اهواز اعزام خواهد شد.

وی با بیان اینکه تیم فریزبی استان در سال‌های گذشته عناوین خوبی را در مسابقات کشوری کسب کرده است، افزود: با انجام تمرینات مستمر امیدواریم امسال نیز همچون سال‌های گذشته عملکرد خوبی را از فریزبی‌کاران استان شاهد باشیم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار