هاشم سعیدی‌شکوه مراحل ثبت نام طرح «کشف استعدادها و نخبه‌های قرآنی» با مشارکت اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان همدان در حال اجرا است.
کد خبر: ۱۸۰۲۲۹
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۱ 14 February 2016

هاشم سعیدی‌شکوه مراحل ثبت نام طرح «کشف استعدادها و نخبه‌های قرآنی» با مشارکت اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان همدان در حال اجرا است.

به گزارش برنا، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی استان همدان با اشاره به اهم عملکرد این اتحادیه در بهمن‌ماه، گفت: جشنواره قرآنی با حضور بیش از سه هزار نفر با محوریت حفظ و مفاهیم قرآن برگزار شد.

وی ادامه داد: همچنین طرح کشف استعددها و نخبه‌های قرآنی نیز به همت اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان در حال انجام است تا طی آن و شناسایی این افراد، برنامه‌های و کلاس‌های ویژه با حضور اساتید و مربیان قرآن انجام گیرد.

سعیدی‌شکوه تصریح کرد: از جمله شروط عمومی حضور در این دوره حافظان پنج جزء قرآن به بالاست که تا پایان بهمن‌ماه می‌توانند با مراجعه به امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان در این دوره نام‌نویسی کنند.

وی با تأکید بر اینکه طرح فوق ویژه تمام گروه سنی بانوان و آقایان است، اظهار کرد: همچنین از دیگر فعالیت‌های انجام شده در این ایام می‌توان به دیدار با خانواده شهدای قرآنی با همراهی حجت‌الاسلام حیدری، رئیس اداره تبلیغات اسلام شهرستان همدان، عباسی، کارشناس امور قرآنی شهرستان و انصاری، مسئول اداره امور مالی همدان و اهدای لوح سپاس به آنها اشاره کرد.

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی مردمی استان همدان تصریح کرد: همچنین طی ایام دهه فجر نیز برنامه‌های ویژه و متنوعی از سوی مؤسسات و خانه‌های قرآن اجرایی شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار