مدیرکل میراث فرهنگی همدان از بازدید 365 هزار مسافر از اماکن دیدنی همدان خبر داد و گفت: ویژه‌برنامه 12 فروردین در همدان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۷۸۳۱
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۷ 31 March 2015

مدیرکل میراث فرهنگی همدان از بازدید 365 هزار مسافر از اماکن دیدنی همدان خبر داد و گفت: ویژه‌برنامه 12 فروردین در همدان برگزار می‌شود.

به گزارش فارس ؛ ریحان سروشمقدم اظهار کرد: ویژه‌برنامه‌های میراث فرهنگی برای پاسداشت روز جمهوری اسلامی در آرامگاه باباطاهر برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: برنامه‌های فرهنگی بزرگداشت 12 فروردین در راستای ایجاد فضای شاد و نشاط در بین شهروندان و تجلیل از مسافران نوروزی برگزار می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی همدان یادآور شد: برنامه شادی همراه با موسیقی و جشنواره اقوام در روز جمهوری اسلامی هم برای شهروندان و هم مسافران نوروزی تدارک دیده شده است.

وی با بیان اینکه این برنامه ساعت 17 روز 12 فروردین ماه برگزار می‌شود، افزود: با استعلام از هواشناسی این روز باد شدت چندانی ندارد و هوا آفتابی است.

سروش‌مقدم با بیان اینکه برنامه‌های فرهنگی موجب افزایش ماندگاری مسافران شده، افزود: با ویژه‌برنامه‌هایی که شهرداری، میراث فرهنگی و ارشاد تدارک دیده‌اند بسیاری از مسافران میزان روزهای سفر خود در همدان را افزایش داده‌اند.

وی در ادامه از بازدید 365 هزار مسافر از اماکن دیدنی همدان خبر داد و گفت: 150 هزار مسافر در همدان اسکان یافتند.

مدیرکل میراث فرهنگی همدان با بیان اینکه تاکنون تردد یک میلیون و 800 هزار خودرو از همدان ثبت شده، افزود: این تعداد در روزهای پایانی تعطیلات نوروزی افزایش خواهد یافت.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار