به مناسبت دهه مبارک فجر، جشنواره بازی ها و غذاهای بومی و محلی از سوی کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر شهرستان گنبدکاووس برگزار شد.
کد خبر: ۱۷۶۸۲۵
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۲ 07 February 2016
در این جشنواره که روز یکشنبه در کانون پرورش فکری کودکان و نوجونان شماره 2 گنبدکاووس و باهمکاری آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد، 25 نوع بازی محلی به 200 دانش آموز مقطع ابتدایی شرکت کننده در این جشنواره معرفی شد.
در جشنواره غذاهای بومی و سنتی نیز 50 نوع غذای محلی اقوام مختلف ساکن در این شهرستان ارائه شده است.
مسئول کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر شهرستان گنبدکاووس به خبرنگار ایرنا گفت: هدف از برگزاری این جشنواره معرفی بازی ها و غذاهای بومی و محلی به کودکان و نوجوانان است.
سمیه محمدی افزود: با توجه به گسترش استفاده از بازیهای رایانه ای و استفاده از اینترنت و فضای مجازی در عصر حاضر، آشنایی کودکان و نوجوانان با بازی های بومی و محلی و اشاعه آنها در بین این گروه می تواند در ایجاد تحرک و روحیه نشاط و شادابی در آنها موثر باشد.
مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره 2 گنبدکاووس افزود: جشنواره غذاهای بومی و محلی نیز با هدف معرفی غذاهالی سالم و پرانرژی برپا شده است. 
وی برگزاری جشنواره نقاشی متری به مناسبت دهه فجر را ازدیگر برنامه های کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر شهرستان گنبدکاووس ذکر کردو گفت: این جشنواره فردا ( دوشنبه ) برگزار می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار