کد خبر: ۱۷۶۴۷۸
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۱ 06 February 2016


معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد استان البرز گفت:نهمین دوره جشنواره محتوا و مفاهیم قرآن کریم نسیم انس به همت معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی استان و با مشارکت دانشجویان و کارکنان دانشگاه خوارزمی و جهاد دانشگاهی در این استان آغاز شد.

احمدرضا فیروزی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: این جشنواره به منظور گرامیداشت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ حیات بخش و انسان ساز قرآن کریم در جامعه دانشگاهی، به صورت مشترک و بین دانشجویان و کارکنان دانشگاه خوارزمی و جهاد دانشگاهی استان البرز برگزار می شود.

وی ادامه داد:منبع بخش کتبی این مسابقه منتخبی از تفسیر سوره های حمد، اخلاص، قدر، مومنون، فرقان، رعد و اسراء با عنوان مسابقات قرآنی نور است.

فیروزی خاطرنشان کرد: این جشنواره همچنین مقرر است در صورت فراهم آمدن تمهیدات لازم، در بخش تصویرسازی و نقاشی مضامین قرآنی ویژه ی خردسالان و دانش آموزان اول تا ششم ابتدایی خانواده کارکنان دانشگاه های مذکور نیز برگزار شود.

وی افزود:همچنین شرکت کنندگان بخش کتبی می توانند تا 28 بهمن ماه پاسخنامه های خود را به دفاتر معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی البرز تحویل دهند و یا از طریق رایانامه jahad_alborz@yahoo.com ارسال نمایند.

وی اظهار کرد:علاقه مندان برای شرکت و دریافت منبع مسابقه می توانند به دفتر معاونت فرهنگی و یا کانال تلگرامی جهاد دانشگاهی واحد استان البرز مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 34505151-026 تماس برقرار کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار