کد خبر: ۱۷۶۲
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۳ 30 January 2015

سرپرست معاونت هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد البرز گفت: نمایش‌های راه‌یافته به جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در البرز اکران می‌شود.
ابراهیم شریفی  با اشاره به برنامه‌های حوزه هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز در دهه مبارک فجر، اظهار داشت: از 11 بهمن‌ماه اجرای نمایش‌های مسافرهای فجر و آثار راه‌یافته به جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در محل پلاتوهای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و تئاتر شهر کرج به اجرا در می‌آید.
وی با اشاره به این آثار افزود: نمایش "سیارود" به کارگردانی سینا شفیعی ساعت 18 الی 19 در محل پلاتوهای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و  نمایش "من یک قهوه می‌خواهم" به کارگردانی فرانک فروتن در محل پلاتو رودکی تئاتر شهر کرج از ساعت 19:30 الی 20:30 در روز شنبه اجرا می‌شود.
سرپرست معاونت هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد البرز گفت: 12 بهمن‌ماه نیز نمایش "پاییز نگفته بود" به کارگردانی سیدمحمد مرتضوی در پلاتو رودکی تئاتر شهر کرج از ساعت 18 الی 19 و نیز نمایش "شیرین به روایت امروز" به کارگردانی علی شهبازی در پلاتو اداره‌کل ارشاد البرز از 19:30 تا 20:30 به اجرا در می‌آید.
وی با اشاره به اجرای بخش جنبی سی‌امین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر بیان کرد: 7 اثر از گروه زاگرس، خنیا، ارکستر مجلسی رسا، دیبا، ارکستر آوا، همایون پرنیا و ساوالان از 25 بهمن‌ماه در سالن سیروس صابر اداره‌کل ارشاد البرز و سالن شهیدان نژادفلاح به اجرای برنامه‌های خود می‌پردازند.
شریفی اظهار داشت: از 14 بهمن تا 14 اسفند‌ماه بخش جنبی نمایشگاه تجسمی در نگارخانه استاد سیروس قائم‌مقامی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز نیز برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار