تیم کاراته مازندران موفق شد عنوان قهرمانی مسابقات کاراته کشور که در چالوس برگزار شد را از آن خود کند.
کد خبر: ۱۷۵۵۶۳
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۱ 05 February 2016

به گزارش تابناک مازندران، مسابقات کاراته قهرمانی کشور به‌میزبانی شهرستان چالوس و در سالن 4 هزار نفری این شهرستان برگزار شد و تیم کاراته مازندران موفق شد عنوان قهرمانی مسابقات کاراته کشور را از آن خود کند و در پایان مسابقات کاراته قهرمانی کشور گفت‌وگویی با رئیس هیئت کاراته مازندران انجام دادیم.

علی سلطانی با خوب توصیف کردن بحث فنی مسابقات قهرمانی کشور گفت: از نظر کیفی مسابقات بسیار خوبی را شاهد بودیم.

وی افزود: این مسابقات به‌ویژه از نظر کیفی سطح بسیار بالایی داشت چرا که از داوران جهانی در این مسابقات استفاده شده بود و قهرمانان کشور و آسیا در این مسابقات شرکت داشتند و همگی از قهرمانان به‌نام کشور بودند.

رئیس هیئت کاراته مازندران خاطر‌نشان کرد: میزبانی چالوس از نظر خوابگاه و سایر امکانات بسیار خوب ارزیابی می‌شود و در مجموع کیفیت، کمیت و میزبانی در حد مطلوب بوده‌است.

غلامرضا مجرد لنگرودی رئیس هیئت کاراته شهرستان چالوس نیز در پایان مراسم اختتامیه مسابقات کاراته قهرمانی کشور در چالوس، گفت: هیئت کاراته شهرستان چالوس به‌مناسبت ایام دهه فجر با هماهنگی رئیس سبک گوجوریو سی واکای مازندران و دبیر هیئت کاراته شهرستان چالوس اقدام به‌ برگزاری و میزبانی این دوره از مسابقات قهرمانی کشور کرد.

مسئول برگزاری مسابقات کاراته قهرمانی کشور نیز با بالا توصیف کردن سطح این مسابقات گفت: 150 ورزشکار از پنج استان در این مسابقات شرکت کردند و در رده‌های سنی مختلف به رقابت پرداختند.

محسن رشیدی با بیان اینکه استان‌های مازندران، تهران، البرز، توابع تهران و گلستان از استان‌های شرکت‌کننده در این‌ دوره از مسابقات بودند، خاطر‌نشان کرد: این مسابقات برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم برگزار شد.

مسئول برگزاری مسابقات کاراته قهرمانی کشور در پایان با ابراز امیدواری از استمرار موفقیت‌های کاراته مازندران گفت: این مسابقات نخستین مسابقه رسمی هیئت کاراته جدید شهرستان چالوس بود که با قهرمانی نیز همراه بود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار