کد خبر: ۱۷۵۴۵۵
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۰ 04 February 2016

در چهارمین روز از دهه مبارک فجر و با حضور محمود حجتی ظهر امروز 60 طرح عمرانی و خدماتی در شهرستان کرج مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، با افتتاح این طرح‌ها گامی مهم در جهت توسعه خدمات‌رسانی به مردم انجام شده است.

این طرح ها که ظهر امروز و با حضور وزیر جهاد کشاورزی به مرحله بهره‌برداری قرار گرفت شامل طرح‌های عمرانی، اقتصادی، ورزشی، درمانی و خدمات رسانی است که با اعتباری بالغ بر 139 میلیارد تومان افتتاح شد.

در این مراسم فرماندار کرج در جمع خبرنگاران اظهار داشت: توسعه خدمات به مردم از مهمترین دغدغه‌ها،‌ اولویت‌ها و وظایف مسئولان است که لازم است تمامی مدیران در دستگاه‌های مختلف به مطالبات مردم توجه ویژه و اساسی داشته باشند.

محمدتقی ایرانی تأکید کرد: کلانشهر کرج برای توسعه و پیشرفت بیشتر نیازمند توجه مسئولان است و با توجه به ظرفیت‌هایی که دارد می‌تواند در زمینه‌های مختلف با پیشرفت و توسعه بسیاری همراه باشد.

وی با اعلام اینکه رفع مشکلات مردم در بخش‌های مختلف و توجه به زیرساخت‌ها و رفع محرومیت‌ها مهمترین اولویت است افزود: باید روند توسعه طرح‌های عمرانی و خدماتی، آموزشی، ‌درمانی و ... را در کلانشهر کرج با توجه به افزایش جمعیت با رشد و شتاب بیشتری همراه کنیم.

فرماندار کرج در ادامه سخنان خود به 60 طرح افتتاح شده امروز اشاره کرد و بیان داشت: 6 طرح افتتاح شده امروز با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و با هزینه‌ای بالغ بر 38 میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

ایرانی تأکید کرد: طرح های محور آتشگاه،‌نوجان جاده چالوس، افتتاح مدارس خیرساز، افتتاح کارخانه و ... از مهمترین طرح‌هایی بود که امروز مورد بهره‌برداری قرارگرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار