به گزارش تابناک گیلان، در این دیدار که عصر یکشنبه برگزار شد، تیم داماش گیلان توانست با گل دقیقه ۸۶ تیم شهرداری اردبیل را که با ترکیب متفاوت پا به میدان گذاشته بود، شکست دهد.
کد خبر: ۱۷۵۴۴
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۷ 30 March 2015
 تیمهای فوتبال شهرداری اردبیل و داماش در ادامه روند آماده سازی خود برای رقابتهای لیگ یک کشور در دیداری دوستانه و تدارکاتی به مصاف هم رفتند که این بازی با یک گل به نفع تیم گیلانی خاتمه یافت.

به گزارش تابناک گیلان، در این دیدار که عصر یکشنبه برگزار شد، تیم داماش گیلان توانست با گل دقیقه ۸۶ تیم شهرداری اردبیل را که با ترکیب متفاوت پا به میدان گذاشته بود، شکست دهد.

این دیدار در راستای آماده سازی و هماهنگی بیشتر دو تیم برای ادامه رقابتهای لیگ برگزار شد و تیم شهرداری اردبیل در هر نیمه این بازی با چهره متفاوت و با استفاده از بازیکنان جوان و ذخیره ظاهر شد.

با این وجود بازیکنان تیم شهرداری اردبیل در اکثر دقایق تیم داماش را تحت فشار قرار داده و بازی خوبی را به نمایش گذاشتند تا نشان دهند که برای بازیکنان اصلی تیم می توانند ذخیره های مناسبی باشند.

مربی تیم شهرداری اردبیل در پایان این دیدار در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: ما در این بازی به دنبال نتیجه نبودیم و تلاش کردیم به تمام بازیکنان خود میدان دهیم تا در شرایط مسابقه قرار داشته باشند.

قربان کاجی مرور برنامه های تیمی برای بازی با فولاد نوین اهواز در ۱۷ فروردین را از دیگر اهداف مهم تیم شهرداری در این بازی عنوان کرد و یادآور شد: در بازی امروز با داماش گیلان بیشتر به مرور کارهای تاکتیکی و تیمی تاکید داشتیم.

وی با اشاره به ترکیب متفاوت بویژه استفاده از بازیکنان ذخیره و جوان تیم شهرداری در این بازی بیان داشت: بی شک همین امر روی قدرت، توانایی، انسجام و نیز اجرای برنامه های تاکتیکی تاثیرگذار بود.

مربی تیم شهرداری اردبیل خستگی و عدم استراحت بازیکنان را از دیگر عوامل تاثیرگذار در بازی شهرداری اردبیل عنوان کرد و افزود: بازیکنان ما حتی فرصت استراحت کوتاه را نداشتند.

وی برگزاری این بازی را برای آماده سازی تیم شهرداری ضروری دانست و عنوان کرد: پس از آخرین بازی تیم شهرداری اردبیل در سال قبل و در مقابل تیم آلومینیوم هرمزگان نیاز بود که به شرایط بازی برگردیم.

کاجی ادامه داد: برای این منظور باید با تیم هم سطح بازی می کردیم، ولی متاسفانه در داخل استان تیمی که بتواند شهرداری را تحت فشار بگذارد وجود ندارد و ما به همین دلیل بازی با داماش را در این شرایط سخت پذیرفتیم.

هم اکنون تیمهای شهرداری اردبیل با ۲۷ امتیاز در رده سوم گروه الف و تیم داماش گیلان با ۱۹ امتیاز در رده نهم گروه ب رقابتهای لیگ دسته یک کشور قرار دارند.

بازی های لیگ دسته یک کشور از ۱۷ فروردین ماه جاری پس از ۲۰ روز تعطیلی بار دیگر از سر گرفته خواهد شد تا تیم های حاضر چهار بازی باقی مانده خود را تا هفتم اردیبهشت ماه برگزار کنند.

براین اساس تیم شهرداری اردبیل در این تاریخ در دیداری حساس با صدرنشین لیگ در گروه الف یعنی تیم فولاد نوین اهواز روبرو خواهد شد. این دیدار به میزبانی شهرداری و در ورزشگاه تختی اردبیل برگزار می شود.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار