کد خبر: ۱۷۴۹۰۰
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۰ 03 February 2016


مدیرکل نوسازی،‌توسعه و تجهیز مدارس استان البرز از آغاز استانداردسازی سیستم‌های گرمایشی 12 پروژه آموزشی در استان البرز خبر داد و گفت: در ایام‌الله دهه فجر 15 پروژه آموزشی در البرز افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، علی بهرامی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه توسعه و تجهیز مدارس در این استان یکی از مهمترین اولویت‌ها است اظهار داشت: مدارس استان البرز نیازمند توجه بیش از پیش هستند و باید برنامه‌ریزی‌های لازم برای توسعه فضاهای مدارس در این استان انجام شود.

مدیرکل نوسازی مدارس استان البرز با بیان اینکه رشد جمعیت دانش‌آموزی در این استان می‌طلبد تا طرح‌های احداث فضاهای آموزشی بیش از پیش فراهم شود افزود: استفاده از توان خیران در این مسیر می‌تواند ما را به اهداف مورد نظر برساند.

بهرامی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه استانداردسازی فضاهای آموزشی و به روز کردن امکانات آموزشی در مدارس یکی از مهمترین اولویت‌ها است افزود: هم‌اکنون استانداردسازی سیستم گرمایشی 12 پروژه آموزشی در این استان در دست انجام است.

مدیرکل نوسازی مدارس استان البرز در بخش دیگری از سخنان خود به افتتاح 15 پروژه آموزشی اشاره کرد و گفت: این پروژه‌ها شامل 12 فضای آموزشی و دو سرویس بهداشتی و یک نمازخانه است.

به گفته بهرامی بهره‌برداری از این پروژه‌ها با اعتبای بالغ بر 145 میلیارد ریال هزینه داشته است.

وی در ادامه سخنان خود به استانداردسازی سیستم‌های گرمایشی 12 پروژه آموزشی در این استان اشاره کرد و بیان داشت: این پروژه در 123 کلاس درس و با اعتبار 5 میلیارد ریال در حال انجام است که تا پایان دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار