مردم ومسئولان آملی روز سه شنبه از زوج هنرمند این شهرستان که گروه تئاتر خیابانی آنان در جشنواره بین المللی فجر افتتخار آفرینی کرد ، استقبال کردند.
کد خبر: ۱۷۴۳۴۳
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۳ 02 February 2016

به گزارش تابناک مازندران، نمایش ' خوشه برنج ' به نویسندگی ' محسن اردشیر ' و کارگردانی مشترک وی و ' غنچه شکوهیان ' همسرش جزء هشت اثر برتر از بین 300 اثر انتخاب و دربخش مسابقات تئاتر خیابانی جشنواره بین المللی تئاتر فجر در تهران در چهار بخش صاحب رتبه شد.

محسن اردشیر نویسنده و کارگردان نمایش خوشه برنج گفت : گروه داوری مسابقه تئاتر خیابانی سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر نمایش خوشه برنج را در چهار بخش موسیقی، طراحی فضا، طرح و ایده و کارگردانی نامزد دریافت جایزه کرد.


وی افزود: بازی گروهی بسیار قوی اعضا باعث شد که خوشه برنج در این جشنواره اجرایی پرمخاطب را در سرمای منفی چهار درجه هفته گذشته تهران کسب کند.


اردشیر گفت : گروه موسیقی خوشه برنج به عنوان گروه برگزیده جشنواره سی و چهارم فجر در بخش نمایش های خیابانی انتخاب شد و جایزه نقدی و تندیس جشنواره را از آن خود کرد.


وی که سومین حضورش را درجشنواره بین المللی تئاتر فجر تجربه کرد ، افزود : نمایش خوشه برنج همچنین جایزه اول بخش ' طرح و ایده ' و تندیس این بخش را گرفت ، در بخش طراحی فضا رتبه دوم را کسب کرد و در بخش کارگردانی هم رتبه دوم و لوح تقدیر جشنواره را به دست آورد.


این کارگردان جوان آملی گفت : نمایش خوشه برنج امسال یکی از آثار ممتازی بود که به تنهایی درمیان آثار مهم و منتخب کشور در جشنواره سی و چهارم در چهار بخش مهم نامزد شده بود و جایزه های این جشنواره را به خود اختصاص داد.


وی در خصوص نمایش خوشه برنج نیز گفت : این نمایش تلفیق دو آئین ' مم مم شو ' و ' شیلونه ' در مازندران است که به موضوع طلب باران در زمان خشکسالی اختصاص دارد. 


این کارگردان جوان و همسرش در گروه تئاتر سونر فعالیت دارند که از گروههای هنری مطرح مازندران است . 

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار