کد خبر: ۱۷۴۳۱۶
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۲ 02 February 2016


رئیس کمیته والیبال شهر جدید هشتگرد گفت: با وجود جمعیتی که طی یک دهه اخیر در شهر جدید هشتگرد ساکن شده، زیرساخت ها و امکانات ورزشی برای این شهر نادیده گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی حاجی زاده در نشست کمیته والیبال شهر جدید هشتگرد به تشریح و برشمردن امکانات و فضاهای ورزشی در شهر جدید هشتگرد پرداخت و اظهار داشت: در این شهر در حال حاضر تنها یک سالن توپ و تور دارد که این سالن نیز به طور مشترک برای بازی های والیبال و فوتسال مورد استفاده علاقمندان به این رشته قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۲۴۰ ورزشکار بیمه شده در کمیته والیبال داریم، بیان کرد: امکانات فعلی ورزشی در این رشته به هیچ وجه پاسخگوی نیاز ورزشکاران نیست.

حاجی زاده همچنین با اشاره به ظرفیت بسیار خوب معلولان شهر جدید هشتگرد در رشته های مختلف ورزشی به ویژه والیبال گفت: لازم است توجه بیشتری به ورزش معلولان و جانبازان به ویژه والیبال نشسته صورت گیرد.

رئیس کمیته والیبال شهر جدید هشتگرد ادامه داد: این شهر از استعدادهای بسیار خوب در رشته های مختلف ورزشی به ویژه والیبال برخوردار است که این استعدادها باید شناسایی و شکوفا شود.

وی بر لزوم تجهیز سالن های ورزشی هشتگرد به حداقل امکانات ورزش والیبال و ایجاد سالن های جدید برای این رشته ورزشی تاکید کرد و افزود: والیبال از ورزشهای پرطرفدار است و در صورت تامین امکانات لازم، می توانیم شاهد توسعه بسیار خوب والیبایل در شهر ۵۰ هزار نفری جدید هشتگرد باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار