شهردار ارکواز ملکشاهی از تخصیص چهار میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار بازسازی پل محله ورکبود ملکشاهی خبر داد که در اثر وقوه سیل اوایل آبان امسال تخریب شد.
کد خبر: ۱۷۴۰۰۱
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۸ 02 February 2016
شهردار ارکواز ملکشاهی از تخصیص چهار میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار بازسازی پل محله ورکبود ملکشاهی خبر داد که در اثر وقوه سیل اوایل آبان امسال تخریب شد.

به گزارش تابناک ایلام"جلیل هواسی تک" روز سه شنبه در خصوص این خبر اعلام کرد: پل محله ورکبود در اثر سیل های سه ماه پیش آسیب دید و دو دهنه آن کامل تخریب و شد و ارتباط میان محلات داراب آباد، بان باباخان و محله چشمه سفید با مرکز شهر بکلی قطع شد.
وی اظهار کرد: پس از این حادثه برآورد اولیه خسارت وارده توسط کارشناسان انجام و گزارش کاملی به معاونت امور عمرانی استانداری ایلام، مدیریت بحران استان و شهرستان ارائه گردید.
هواسی تک افزود: بازدیدهایی توسط استاندار، معاون امور عمرانی استاندار، فرماندار شهرستان ملکشاهی و برخی از مسئولان از این پل بعمل آمد و در نهایت چهار میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار از محل اعتبارات بحران و حوادث برای بازسازی و ترمیم این پل اختصاص داده شد.
شهردار ارکواز ملکشاهی یادآور شد: عملیات اجرایی پل شامل مطالعه از طریق مشاور ذیصلاح صورت گرفته و در حال تهیه اسناد و نقشه و برآوردهای دقیق آن جهت انجام فرآیند قانونی واگذاری به پیمانکار و رد و بدل کردن موافقت نامه آن از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام هستیم.
هواسی تک در خصوص عبور و مرور عابران پیاده بر روی این پل گفت: به منظور رفاه حال شهروندان، شهرداری با مساعدت معاونت امور عمرانی استانداری و شهرداری ایلام، نسبت به تهیه و نصب یک دستگاه پل عابر نصب شد و ایجاد راه دسترسی ماشین رو نیز جهت تردد ماشین آلات انجام گرفت./م

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار