به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی یک دوره مسابقه اسکیت در پنج رده سنی خردسالان و نوجوانان مدارس دخترانه ایلام برگزار شد.
کد خبر: ۱۷۳۹۲۴
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۰ 02 February 2016
به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی یک دوره مسابقه اسکیت در پنج رده سنی خردسالان و نوجوانان مدارس دخترانه ایلام برگزار شد.


به گزارش تابناک ایلام:رئیس هیان اسکیت استان ایلام گفت: این رقابت ها با حضور بیش از 150 اسکیت باز از مدارس دخترانه مقطع ابتدایی و متوسطه اول شهرستان ایلام در ماده 200 متر سرعت در محل پیست اسکیت مجموعه ورزشی شهدای قلاویزان برگزار شد.

قدرت جمشیدیان روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در پایان این رقابت ها که عصر دیروز برگزار شد در رده سنی 14 تا 15 (متولدین 79 - 80) سال کیمیا سرخه میری، نگاه میرزایی و پرند عزیزپور به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند.
وی ادامه داد: در رده سنی متولدین 81 - 82 (12 تا 13 سال) نیز به ترتیب نازنین ملکی، الناز کریمی و ساینا اسکندری موفق به تصاحب مقام های اول تا سوم شدند.
رئیس هیات اسکیت ایلام تاکید کرد: هانا نقدی، آیدا اسدی کرد و رعنا علی حسینی هم به ترتیب سه نفر برتر در رده سنی 11 تا 10 سال (متولدین 83 - 84) هستند.
جمشیدیان یادآور شد: در رده سنی 8 تا 9 سال (متولدین 85 - 86) نیز شینا چراغی اول شد و هستی آبیاری و شیلان کرمی به ترتیب عنوان های دوم و سوم این رقابت را از آن خود کردند.
وی افزود: در رده سنی 6 تا 7 سال (متولدین 87 - 88) هم شیلان بخشنده، زهرا یزدانی و باران رحمتیان به ترتیب در جایگاه اول تا سوم قرار گرفتند.
جمشیدیان یادآور شد: افراد برتر این مسابقه ها به عنوان نمایندگان برگزیده شهرستان ایلام به رقابت های اسکیت قهرمانی مدارس ابتدایی و متوسطه اول دختران استان ایلام راه یافتند. 
رئیس هیات اسکیت استان ایلام افزود: رقابت های اسکیت قهرمانی پسران مدارس ابتدایی و متوسطه اول ایلام نیز عصر امروز سه شنبه در محل پیست اسکیت مجموعه ورزشی شهدای قلاویزان برگزار می شود.
به گزارش ایرنا، با توجه به رکود ورزش اسکیت ایلام در سال های گذشته، رقابت های قهرمانی اسکیت دختران مدارس ایلام با استقبال چشمگیر خانواده های ورزشکارن، اولیا مدارس، مربیان ورزشی، مسئولان محلی و اعضای هیات اسکیت استان رو به رو شد.
رئیس هیات اسکیت ایلام که به تازگی در انتخابات مجمع به این سمت برگزیده شده است، برنامه ریزی مدن و گسترده ای برای توسعه و رونق این رشته ورزشی پرنشاط در استان تدارک دیده است. 
برگزاری منظم رقابت های قهرمانی استان در رده های گوناگون سنی دختران و پسران، کشف و شناسایی استعدادهای برتر اسکیت در استان و برگزاری رقابت های قهرمانی منطقه ای و کشوری در ایلام از جمله این برنامه ها است./م



منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار