رئیس ائتلاف احزاب اصول‌گرایان در اردبیل:
رئیس ائتلاف احزاب اصول‌گرایان استان اردبیل از نهایی شدن لیست اصول‌گرایان استان اردبیل برای معرفی کاندیداهای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی خبر داد.
کد خبر: ۱۷۳۳۶۸
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۰ 01 February 2016

به گزارش تابناک اردبیل به نقل از حبیب کوهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: شامگاه یک‌شنبه به میزبانی جبهه ایستادگی جلسه ائتلاف احزاب اصول‌گرایان استان اردبیل برگزار شد و ما بعد از بحث و بررسی‌های مختلف به این نتیجه رسیدیم که طی روزهای آینده لیست کاندیداهای مورد حمایت اصول‌گرایان را در مرکز استان و چهار حوزه انتخابیه دیگر معرفی کنیم.

وی گفت: اصول‌گرایان استان در طیف‌ها و گروه‌های مختلف قصد رسیدن به یک اتحاد و انسجام واقعی را دارد و در حال حاضر به معنای واقعی این ائتلاف و انسجام در حرکت‌ها شکل می‌گیرد.

رئیس ائتلاف احزاب اصول‌گرایان در اردبیل بیان کرد: با نظر و انتخاب اعضای ائتلاف اصول‌گرایان بنده به عنوان دبیر جبهه ایستادگی برای ریاست ائتلاف احزاب اصول‌گرایان انتخاب و معرفی شدم و توحید مجیدی از حزب موتلفه به عنوان دبیر و کلام‌الله صفری از جبهه پایداری به عنوان سخن‌گو معرفی شدند.

کوهی افزود: با نهایی شدن لیست اصول‌گرایان مورد حمایت گروه‌ها و احزاب اصول‌گرا به زودی این لیست را به مردم معرفی خواهیم کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
جباری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
افشاگریت چی شد پس؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار