کنسرت شهرام و حافظ ناظری با عنوان ' ناگفته 'با حضور شمار زیادی از علاقه مندان به موسیقی سنتی در سالن ورزشی سید رسول حسینی ساری برگزار شد.
کد خبر: ۱۷۳۳۰۰
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۷ 01 February 2016

به گزارش تابناک مازندران، شهرام و حافظ ناظری در این کنسرت به همراه گروه خود چهار بخش از موسیقی سنتی را برای بیش از یکهزار نفر از علاقه مندان به هنر موسیقی مازندرانی اجرا کردند.

ناگفته و نی در نیستان مولانا به صورت همخوانی بین شهرام پدر و حافظ پسر از مهم ترین بخش های این کنسرت بود.


شهرام ناظری پیش از آغاز دومین بخش این کنسرت ضمن قدردانی از مردم مازندران گفت که برای ماندگاری کارهای هنری نیاز به حمایت مردم است.


وی با بیان اینکه مردم ایران زمین بویژه علاقه مندان به هنر موسیقی حامی اصلی هنرمندان هستند ، افزود : هنرمندان نیز باید برای ماندگاری هنر سعی و تلاش کرده ، کارهای جدیدی را خلق و بر اساس اصول پایه ای ارائه کنند.

حافظ ناظری پسر شهرام ناظری نیز در آغاز بخش سوم کنسرت به اهمیت هنر موسیقی در جامعه اشاره کرد و گفت: هنرمندان مسئولیت سنیگی در قبال جامعه بر عهده دارند.


وی اضافه کرد : امروز هنر موسیقی سنتی با حمایت مردم ماندگار شده است و هنرمندان موسیقی نیز باید کارهای جدید به مردم ارائه کنند. 

علاوه بر شهروندان ساروی ، علاقه مندان موسیقی سنتی از شهرهای مختلف مازندران از جمله آمل ، بابل ، قائمشهر ، محمود آباد و دیگر شهرهای غرب مازندران حضور داشتند. 

شهرام و حافظ ناظری پیش از این با برگزاری تور ، کنسرت ناگفته را در شهرهای تهران ، شیراز ، کرج و هفته قبل در رشت اجرا کردند .

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار