مدیر شهرداری منطقه 3 همدان گفت: کف‌سازی بازار سرگذر همدان سال آینده اجرایی خواهد شد.
کد خبر: ۱۷۲۹۲۱
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۶ 31 January 2016
مدیر شهرداری منطقه 3 همدان گفت: کف‌سازی بازار سرگذر همدان سال آینده اجرایی خواهد شد.

به گزارش فارس،رحیم الوندی در همدان با بیان اینکه برای مسقف کردن بازار سرگذر با اتحادیه میوه و تره‌بار همکاری و مجوزهای لازم را صادر کردیم، اظهار کرد: در سال آینده کف‌سازی بازار سرگذر در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه از اعتبارات عمرانی در سرگذر استفاده خواهد شد، افزود: در سال آینده بخشی از بازار که مسقف شده است را کف‌سازی خواهیم کرد.

مدیر شهرداری منطقه 3 همدان با بیان اینکه مجوز مسقف کردن سایر قسمت‌های بازار صادر شده است، تصریح کرد: شهرداری بابت املاکی که در بازار سرگذر دارد مبلغی را برای مسقف کردن بازار پرداخت خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه به دنبال تدوین طرح مناسبی برای کف‌سازی بازار سرگذر هستیم، ادامه داد: به دلیل تردد بالای مردم در این منطقه به دنبال طرحی برای کف‌سازی این بازار هستیم تا در زمستان و تابستان مردم با مشکل تردد مواجه نشوند.

الوندی درباره جمع‌آوری زباله‌ها در بازار سرگذر، خاطر نشان کرد: اخیراً جلسه‌ای با بازاریان برگزار و راهکارهایی همراه با تشویق و البته در برخی از مواقع مجازات ارائه شد، جرائمی نیز برای افرادی که قوانین جمع‌آوری زباله را رعایت نمی‌کنند در نظر گرفته شده است.

وی درباره میزان آسفالت‌ریزی در منطقه 3 شهرداری همدان گفت: امسال 20 هزار تن در سطح منطقه آسفالت پخش شده است و برای سال آینده نیز مبلغ 5 میلیارد تومان برای آسفالت معابر این منطقه در نظر گرفته شده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار