رقابت های توآی قهرمانی آسیا که از هفتم بهمن ماه جاری در قصرشیرین آغاز شده بود روز جمعه با قهرمانی تیم جمهوری اسلامی ایران در دو بخش مردان و زنان پایان یافت.
کد خبر: ۱۷۲۲۷۲
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۷ 30 January 2016
رقابت های توآی قهرمانی آسیا که از هفتم بهمن ماه جاری در قصرشیرین آغاز شده بود روز جمعه با قهرمانی تیم جمهوری اسلامی ایران در دو بخش مردان و زنان پایان یافت. 

 به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه کرمانشاه، در این مسابقات 780 ورزشکار از 24 کشور آسیایی حضور داشتند که پس از سه روز رقابت نزدیک چهره تیم‌های برتر این دوره از رقابت‌ها با معرفی نفرات برتر مشخص شد.

در بخش تیمی این دوره از رقابت ها تیم های کونگ فو مردان و زنان جمهوری اسلامی ایران با کسب 87 امتیار به مقام قهرمانی رسید و تیم های مردان و زنان افغانستان و پاکستان به ترتیب با کسب 41 و 21 امتیار به ترتیب دوم و سوم شدند.

رقابت های گونگ فو قهرمانی آسیا در سه رشته 'گیلما، دوچوب و دایانا' برگزار شد که نتایج انفرای این دوره از رقابت ها در بخش مردان به شرح زیر است:

1- در رشته رزمی گیلما:

در وزن منفی 70 کیلوگرم 'ساسان آقا نیلی' از ایران موفق به کسب مدال طلا شد و 'بختی گولونوتف' از قزاقستان مدال نقره و 'ورزوف آلزاوشو' از تاجیکستان و 'راسملی' از افغانستان نیز به طور مشترک صاحب مدال برنز شدند.


در وزن منفی 80 کیلوگرم 'شهرام حقی' از ایران اول و ' یامون نوری' از سوریه دوم و 'چارفین یامین' از لبنان و 'امیر شهزاد' از پاکستان به طور مشترک سوم شدند.

2- در رشته رزمی دوچوب:

در وزن منفی 60 کیلوگرم 'حامد محسنی' از افغانستان اول، 'آمونو لله' از پاکستان دوم و 'مونسی پانشروف' از قرقیزستان و 'امیررضا گلی ' از ایران به طور مشترک سوم شدند.


در وزن منفی 65 کیلوگرم 'رضاعابدی 'از ایران اول، ' آلتین بازاسموف' از قزاقستان دوم و'فورکان سهیل' از پاکستان و 'اسلامودان شرپف' از قرقیزستان' مشترکا سوم شدند.


در وزن منفی 75 کیلوگرم رضا قلی از ایران اول و 'گوردیو' از قزاقستان دوم و 'موتیم آسیم' از پاکستان و'شادی پور' از تاجیکستان به طور مشترک سوم شدند.


3-در رشته رزمی مایانا:


در وزن منفی 60 کیلوگرم 'امین عنایتی زاده' از ایران اول، 'علی احمد' از افغانستان دوم و 'سانگا شوکل' از نپال و 'صفرعلی سافولدین' از تاجیکستان به طور مشترک سوم شدند.


در وزن منفی 65 کیلوگرم 'رضا رضوی' از ایران اول، 'آلتی نیکیا' از قزاقستان دوم، 'علی همراز' از افغانستان و 'تاها تزایی' از قرقیزستان به طور مشترک سوم شدند.


در وزن منفی 70 کیلوگرم 'کیا سلیمی' از ایران اول، 'شریف احمد' از افغانستان دوم و 'اسلامدین شررف' از قرقیزستان و 'الجبیری' از لبنان به طور مشترک سوم شدند.


در وزن منفی 75 کیلوگرم 'چیمان یادی ' از ایرنا اول، 'آلماگیرخان' از پاکستان دوم و 'علی حکیمی' از افغانستان و 'اردین سولمورف' از مغولستان به طور مشترک سوم شدند.


در وزن منفی 80 کیلوگرم 'حسن علیزاده' از ایران اول، 'محمد عباس' از پاکستان دوم و 'باوزوف کانی شف' از قزاقستان و 'محمد روفی' از افغانستان به طور مشترک سوم شدند.

بخش بانوان:


مسابقات کونگ فو قهرمانی آسیا با حضور بانوان یازده کشور آسیایی برگزار شد و نفرات برتر این دوره از رقابت ها از بین 30 زن شرکت کننده در سه وزن منفی 52 ، 58 و 66 کیلوگرم مشخص شدند.


در وزن منفی 51 کیلوگرم 'الناز نریمانی' از جمهوری اسلامی ایران اول، 'ادین اویون' از مغولستان دوم و 'آسیلا کریماوا' از تاجیکستان مقام سوم این دوره از مسابقات را کسب کردند.


در وزن منفی 58 کیلوگرم 'زهرا دهقان' از تیم جمهوری اسلامی ایران موفق به کسب مقام قهرمانی شد و 'آلتان باتار ناندیزیا' از مغولستان دوم و شاخیزیا خالیلووا' از قرقیزستان و 'باربایی سوهرا' از افغانستان بطور مشترک سوم شدند.


در وزن منفی 65 کیلوگرم نیز 'سمیه زند اقطایی' از ایران مقام اول و 'جانا سالامه' از لبنان دوم و 'کامله محمدی' از افغانستان و 'جاود کاشف' از پاکستان به طور مشترک سوم شدند. 


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار