رئیس فدراسیون کونگ‌فو گفت: تمام سعی و تلاش خود را خواهیم کرد تا هنرهای رزمی ایرانی (توآی) در رقابت‌های ورزشی آسیای میانه حضور داشته باشد.
کد خبر: ۱۷۱۰۸۸
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۳ 27 January 2016
رئیس فدراسیون کونگ‌فو گفت: تمام سعی و تلاش خود را خواهیم کرد تا هنرهای رزمی ایرانی (توآی) در رقابت‌های ورزشی آسیای میانه حضور داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قصرشیرین، رضا حاتمی در نخستین مجمع آسیایی کونگ فو توآی که امروز در این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: مسابقات آسیایی کونگ فو توآی برای معرفی بیشتر رشته ورزشی هنرهای رزمی ایرانی در استان کرمانشاه و در شهرستان مرزی قصرشیرین برگزار می‌شود.

رئیس فدراسیون کونگ فو با اشاره به برگزار نخستین مجمع آسیایی رشته کونگ فو توآی، بیان کرد: هدف اصلی از برگزاری این مسابقات ترویج هنرهای رزم ایرانی یا تو آی است و امیدواریم که این مسابقات در رقابت‌های ورزشی آسیای میانه حضور داشته باشد تا این رشته به آسیا و جهان معرفی شود.

حاتمی با بیان اینکه مسابقات آسیایی کونگ فو توآی نخستین میزبانی این رشته ورزشی در این سطح است، خاطرنشان کرد: امروز وزن کشی ورزشکاران حاضر در این مسابقات برگزار شده است و رقابت‌ها از فردا و با برگزاری مراسم افتتاحیه آغاز خواهد شد که نماد بازی‌های نیز جوانمردانه است.

وی با اشاره به بارش برف بی‌سابقه در منطقه گرمسیر قصرشیرین و بروز برخی مشکلات در تردد اعضای مجمع آسیایی و ورزشکاران حاضر در مسابقات، بیان کرد: با توجه به نخستین میزبانی در مسابقات کونگ فو توآی بروز برخی مشکلات طبیعی است که امیدواریم در میزبانی‌های بعدی این نواقص رفع شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار