کد خبر: ۱۶۹۶۸۱
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۸ 25 January 2016


عضو هیأت مدیره شرکت عمران و رئیس هیات ورزش های همگانی شهرجدیدهشتگرد با اشاره به افزایش جمعیت این شهر در سال های آتی گفت:

عباس مصطفوی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: یکی از برنامه های ما در این شهر استقرار وسایل و امکانات تفریحی و ورزشی برای ساکنان این شهر است تا بتوانیم از آسیب های اجتماعی درآن جلوگیری کنیم.

وی گفت: ما توانسته ایم در سال جاری انجمن بازی کودکان را در باشگاه ابراهیمی فاز7 این شهر راه اندازی کنیم که مورد استقبال خانواده ها قرار گرفته است.

رئیس ورزش های همگانی شهر جدید هشتگرد افزود : ما باید استعداد های ورزشی را ازسنین کودکی کشف کنیم و این انجمن با همین هدف راه اندازی شده است .

وی توجه به ورزش بانوان را یکی دیگر از اولویت های خود دانست و خاطرنشان کرد : به موازات توسعه ورزش آقایان ، توسعه ورزش بانوان شهرجدید هشتگرد نیز در مسیر موفقیت حرکت کرده است .

مصطفوی گفت: اکنون بانوان در رشته های آمادگی جسمانی ، شنا ،والیبال و یوگا و... فعالیت سازمان یافته و پررنگی در این شهر دارند.

وی همچنین توجه به مسائل فرهنگی و اخلاقی را در ورزش امری ضروری و لازم ذکر کرد و گفت: توسعه ورزش بدون توسعه و نهادینه سازی مسائل فرهنگی و اخلاقی توسعه ای نامتوازن است .

وی ،ترویج و نهادینه سازی ورزش همگانی را در شهر جدید هشتگرد امری ضروری دانست و بیان داشت : بردن ورزش همگانی در سبد فعالیت ها و نیاز خانوده ها یکی از فعالیت های زیر بنایی و تحول آفرین مسئولان شهر بوده است.

مصطفوی افزود: در سال جاری با اقدامات و فعالیت های فرهنگی و برگزاری همایش های مختلف پیاده روی در سطح شهر در نهادینه سازی ورزش همگانی در خانواده ها موثر واقع شده است.

وی به برنامه های سی وهفتمین سالروز پیروزی انقلاب در شهر جدید هشتگرد اشاره کرد و گفت: برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی ، جشنواره ورزش کودکان ، مسابقات والیبال جانبازان و معلولان، برگزاری مسابقات فوتبال بین ادارات شهر جدید و شرکت های تابعه اطراف تهران که 18 تیم را شامل می شود ، تنیس روی میز ، دارت، شطرنج و بازی های بومی محلی از جمله این برنامه ها است .

وی در ادامه از برگزاری جشنواره دوچرخه سواری در اسفند ماه خبر داد.

عضو هیأت مدیره شرکت عمران ورئیس هیات ورزش های همگانی شهرجدیدهشتگرد اشاره کرد و گفت: قرار است برخی مکان ها که دراین شهر بلا استفاده مانده به فعالیت های ورزشی و فرهنگی اختصاص یابد.

شهرجدید هشتگرد با جمعیت حدود 60 هزار نفر جمعیت با ساخت و تکمیل حدود 52 هزار واحد مسکونی در آن ، جمعیت این شهر در سال های آینده از 500 هزار نفر فراتر می رود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار