کد خبر: ۱۶۹۰۱۴
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۲ 24 January 2016

معاون پژوهش و برنامه‌ریزی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای و رئیس مرکز تربیت مربی کشور گفت: شرکت‌کنندگان در مسابقات ملی مهارت در 28 رشته با هم رقابت می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، محمدحسین حاجی‌لو ظهر امروز در نشست خبری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شانزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت از 11 بهمن‌ماه آغاز می‌شود اظهار داشت: در این دوره از مسابقات ملی مهارت شرکت‌کنندگان در 28 رشته با هم رقابت می‌کنند و توانمند‌ی‌های خود را به نمایش می‌گذارند.

وی با بیان اینکه الکترونیک، آکوترونیک، تراش سی‌ان‌سی، آجرچینی، تاسیسات الکتریکی، رباتیک، طراحی مهندسی مکانیک، طراحی و توسعه فرز سی‌ان‌سی،فناوری طراحی گرافیک، فناوری اطلاعات، از مهم‌ترین رشته‌هایی است که در این دوره از مسابقات به کار گرفته شده است افزود: راه‌کارهای نرم‌افزایی برای تجارت، کنترل صنعتی و... نیز از دیگر رشته‌هایی است که شرکت‌کنندگان در این دوره از مسابقات با هم به رقابت می‌پردازند.

حاجی‌لو افزود: در شانزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت 450 نفر طی چهار روز با هم به رقابت می‌پردازند.

وی با اعلام اینکه 383 نفر از شرکت‌کنندگان در شانزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت مرد و 69 نفر زن هستند خاطرنشان کرد: این مسابقات در البرز و تهران برگزار می‌شود.

رئیس ستاد مسابقات ملی مهارت و معاون پژوهش و برنامه‌ریزی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور برگزاری این‌گونه مسابقات را مهم ارزیایی کرد و گفت: ارزیابی توانمندی‌های افراد و همچنین معرفی رشته‌هایی از فنی و حرفه‌ای که می‌تواند در بازار کار بسیار موثر باشد از مهم‌ترین اهداف برگزاری این مسابقات است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار