مدیرعامل شهرک‌های صنعتی همدان با بیان اینکه شهرک‌ها و نواحی صنعتی همدان آماده استقرار واحدهای تولیدی است، گفت: زمینه جذب سرمایه‌گذار در شهرک‌های صنعتی همدان فراهم است.
کد خبر: ۱۶۸۷۶۴
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۴ 24 January 2016

 مدیرعامل شهرک‌های صنعتی همدان با بیان اینکه شهرک‌ها و نواحی صنعتی همدان آماده استقرار واحدهای تولیدی است، گفت: زمینه جذب سرمایه‌گذار در شهرک‌های صنعتی همدان فراهم است.

به گزارش تسنیم، کیوان گردان در جریان بازدید استاندار همدان از نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک تبدیلی استان همدان اظهار داشت: خوشبختانه در مدت برگزاری، مردم استقبال خوبی از نمایشگاه داشتند.

وی افزود: در حاشیه نمایشگاه برای جذب سرمایه‌گذار شرکت‌های فنی مهندسی، مشاوره بازرگانی و کانون کارآفرینی استان همدان نیز حضور پیدا کرده و به علاقمندان نیز مشاوره‌هایی ارائه دادند.

گردان با اعلام اینکه نمایندگان پنج اتاق مشترک ایران با ایتالیا، روسیه، قزاقستان، ترکیه و عراق حضور داشتند، تصریح کرد: تلاش شد تا از حضور این افراد در نمایشگاه برای فراهم‌کردن زمینه صادرات به این کشورها توسط تولیدکنندگان همدان فراهم شود.

وی عنوان کرد: رایزن سابق تجاری ایران در عراق نیز در نمایشگاه حضور پیدا کرده و آخرین راهکارهای حضور در بازار عراق را به علاقمندان آموزش دادند که با اشتقبال مطلوبی از سوی تجار و تولیدکنندگان مواجه شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی همدان اظهار داشت: این نمایشگاه را به دانشگاه تبدیل کردیم تا در کنار عرضه محصولات و توانمندی‌های صنعتی همدان، مباحث علمی نیز مطرح شود.

وی اظهار داشت: در این نمایشگاه شاهد افزایش سرمایه اجتماعی استان نیز بودیم چراکه مردم محصولاتی را در این نمایشگاه مشاهده کردند که باور نداشتند آنها در استان همدان تولید می‌شود.

گردان با اشاره به اینکه تلاش برای جذب سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی در استان همدان وجود دارد، گفت: در حال حاضر شهرک‌های صنعتی استان همدان آماده واگذاری به واحدهای تولیدی و استقرار واحدهای صنعتی را دارد.

وی تصریح کرد: این آمادگی وجود دارد تا زمین برای ایجاد واحد تولیدی در نواحی و شهرک‌های صنعتی استان همدان به کارآفرینان واگذار شود تا بتوان در راستای افزایش تولید و اشتغالزایی گام‌های موثری برداریم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار