فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به برنامه‌های دهه‌فجر امسال، از افتتاح 56 پروژه در بخش مرکزی زنجان خبر داد
کد خبر: ۱۶۸۵۹۹
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۸ 24 January 2016

مجید فرخی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه زنجان، با بیان اینکه پروژه‌های متعددی در ایام‌الله دهه‌فجر امسال در شهرستان زنجان به بهره‌برداری خواهد رسید که از 56 پروژه مربوط به بخش مرکزی زنجان است، افزود: طی این دهه 110 عنوان برنامه فرهنگی و هنری در شهرستان زنجان به اجرا گذاشته می‌شود که در تلاش هستیم با برگزاری مطلوب این برنامه‌ها دین خود را به نظام و انقلاب و ملت ایران ادا کنیم.

وی با یادآوری اینکه امسال نیز همانند سال‌های گذشته برنامه‌های متنوعی در شهرستان برای ایام‌الله دهه‌فجر پیش‌بینی و برنامه‌ریزی شده است، تصریح کرد: برنامه‌هایی که قرار است در ایام‌الله دهه‌فجر امسال برگزار شود را می‌توان به دو بخش عمده برنامه‌های فرهنگی و پروژه‌هایی که تاکنون از سوی دستگاه‌های مختلف در شهرستان برای افتتاح اعلام شده است عنوان کرد که با توجه به اعلام دستگاه‌ها، تاکنون 146 پروژه برای افتتاح اعلام آمادگی شده است.

این مسئول با یادآوری اینکه برای افتتاح و بهره‌برداری از 146 پروژه‌ای که تا به امروز از سوی دستگاه‌های اجرایی استان اعلام آمادگی شده، اعتباری بالغ بر 700 میلیارد ریال هزینه شده است، اظهار کرد: پروژه‌های قابل افتتاح در این ایام شامل اصلاح شبکه آب، افتتاح پارک‌ها و اجرای طرح‌های عمرانی، افتتاح سیلوی گندم و ... است. همچنین دو پروژه صنعتی بزرگ نیز در صورت اعلام آمادگی به بهره‌برداری خواهد رسید که اعتبار این دو پروژه صنعتی بالغ بر 300 میلیارد ریال است.

فرماندار شهرستان زنجان در ادامه با یادآوری اینکه بخش دیگر برنامه‌هایی که قرار است در ایام‌الله دهه‌فجر امسال در این شهرستان برگزار شود، مربوط به برنامه‌های فرهنگی است، خاطرنشان کرد: در حوزه فرهنگی و هنری قرار است شاهد برگزاری 110 عنوان برنامه در شهرستان زنجان باشیم که از این تعداد 80 عنوان برنامه در سطح شهر و 30 عنوان برنامه نیز در سطح روستاها با موضوعاتی از قبیل زنگ انقلاب، اجرای نمایش، برگزاری برنامه‌های موضوعی اقتصاد مقاومتی، جشنواره عکس و ... اجرایی خواهد شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار