رئیس انجمن حمایت از بیماران سرطانی آذربایجان غربی گفت: خدمات مددکاری و حمایتی از بیماران بی‌بضاعت مبتلا به سرطان در آذربایجان غربی ارائه می‌شود.
کد خبر: ۱۶۸۱۹۵
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۸ 23 January 2016

جواد خشابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس ، اظهار داشت: خدمات مددکاری و حمایتی موردنیاز به بیماران بی‌بضاعت و کم‌درآمد در مناطق مختلف آذربایجان غربی به ویژه ارومیه ارائه می‌شود، به طوری که در سال‌های اخیر حدود 12 میلیارد ریال کمک‌های نقدی و غیرنقدی به بیماران نیازمند ارائه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه جشن‌های مددکاری در آغاز سال تحصیلی و در آستانه فرا رسیدن سال جدید با همراهی خیران و داوطلبان برگزار می‌شود، اضافه کرد: با مشارکت مردم نیکوکار و خیر در استان نسبت به اجرای برنامه‌های مختلف اقدام می‌شود، تا اینکه آحاد مردم با این مجموعه و فعالیت‌های مختلف آن شناخت لازم و کافی به دست آورند.

رئیس انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان در آذربایجان غربی به فعالیت‌های فرهنگی، علمی و پژوهشی در این مجموعه اشاره کرد و بیان داشت: برای ارتقاء آگاهی‌های عمومی درباره سرطان از طریق آموزش و تولید محصولات ترویجی شامل بروشور، کتابچه‌های آموزشی و انتشار مدون گاهنامه امید اقدام می‌شود.

این مسئول در بخش دیگر سخنان خود حمایت از پژوهشگران در پروژه‌های پژوهشی و کاربردی سرطان، برگزاری کنگره ملی پژوهش‌های کاربردی در سرطان‌های شایع ایران، تدارک کارگاه‌های آموزشی رایگان را مورد اشاره قرار داد، گفت: این مجموعه در زمینه‌های مختلف فعالیت‌ چشمگیر و موثری دارد.

مدیر این تشکل مردم‌نهاد در آذربایجان غربی با اظهار اینکه این مجموعه در مرکز استان، بلوار فرهنگیان، جنب خیابان امید مرکز پژوهشی و درمانی امید مستقر شده است، گفت: سامانه دریافت پیام کوتاه 3000470400 انتقاد، پیشنهاد و نظرهای اقشار مختلف دریافت می‌کنیم، تا در اجرای برنامه‌های این مجموعه اهتمام شود.

خشابی با اظهار به اینکه کارشناسان و تلاشگران این مجموعه با شماره تماس 044 – 33864555آماده دریافت نظرها و انتقادهای آحاد مردم هستند، اظهار داشت: شبکه داوطلبان انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان در آذربایجان غربی اطلاعات لازم در اختیار مردم نیکوکار و نوع‌دوست استان قرار می‌دهند.

رئیس انجمن حمایت از بیماران سرطانی آذربایجان غربی به برگزاری جشن گلریزان برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی در چند روز اخیر اشاره کرد و بیان داشت: در این مراسم با حضور حداکثری و پرشور مردم نیکوکار و خیر استان روبه‌رو بودیم، که کمک‌های نقدی هم در این مراسم برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار