معاون پارک علم و فناوری استان اردبیل گفت: در حال حاضر 20 شرکت فناور و دانش بنیان در پارک علم و فناوری مستقر شده و از خدمات این مجموعه بهره‌مند هستند.
کد خبر: ۱۶۸۱۶۳
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۷ 23 January 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، محسن دیندار صبح امروز در نشست مشورتی با دست‌اندرکاران حوزه شرکت‌های دانش بنیان در اردبیل اظهار کرد: ما با هدف انجام رسالت سنگین خود در تقویت توانمندی پارک علم و فناوری و ارائه خدمات مطلوب‌تر و کیفی‌تر در حمایت از شرکت‌های فناور و دانش بنیان برنامه‌ریزی‌هایمان را انجام دادیم تا با استقرار 20 شرکت فناور در پارک علم و فناوری استان هدف گذاری‌ها و برنامه‌ریزی‌ها به شکل مطلوب و مناسب انجام شود.

وی گفت: این شرکت‌ها با گرفتن مجوز از شورای پارک علم و فناوری در این مجموعه مستقر شده و آمادگی ارائه خدمات متنوع را دارند.

معاون پارک علم و فناوری استان اردبیل خدمات پارک را شامل فضای اداری، تسهیل در امور اداری، اخذ مجوزها و پشتیبانی‌های لازم در کنار پرداخت تسهیلات مناسب و ارائه خدمات کارگاهی و همچنین ارائه مستندات قابل قبول در انجام فرایندهای مختلف اعلام کرد و افزود: به زودی شاهد توسعه خدمات مختلف به شرکت‌های دانش بنیان و تولیدی و صنعتی خواهیم بود تا بتوانند به فعالیت‌های خود با قدرت و توانمندی بیشتر اقدام کنند.

دیندار هدف پارک را کمک به تجاری‌سازی محصولات از طریق شرکت‌های فناور توصیف کرد و گفت: آماده‌سازی‌ها و صدور مجوزها در قالب شهرک صنعتی با هدف تولید انبوه در اولویت این مجموعه قرار گرفته و پیش‌بینی می‌شود بیش از هر زمان دیگر اقدامات و فعالیت‌های مثبت در این حوزه انجام شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار