رئیس کمیته کونگ‌فو توآ استان همدان از برگزاری مسابقه قهرمانی استان این رشته به میزبانی شهر مریانج خبر داد.
کد خبر: ۱۶۷۵۸۰
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۳ 22 January 2016
رئیس کمیته کونگ‌فو توآ استان همدان از برگزاری مسابقه قهرمانی استان این رشته به میزبانی شهر مریانج خبر داد.

به گزارش فارس،محسن صنمی با اشاره به برگزاری این دوره از مسابقات اظهار کرد: هر ساله مسابقات قهرمانی این رشته در یکی از شهرستان‌های استان همدان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در سال 94 نیز شهر مریانج با توجه به امکانات بسیار خوبی که دارد میزبانی این دوره را قبول کرده و این مسابقات با همکاری اداره ورزش و جوانان و هیئت کونگ‌فو مریانج برگزار خواهد شد.

رئیس کمیته کونگ‌فو توآ استان همدان تصریح کرد: این مسابقات فردا جمعه از ساعت 8 صبح در سالن 2 هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حاجی‌بابایی مریانج و با شرکت 100 کونگ‌فوکار برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: این مسابقات در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان برگزار خواهد شد که در پایان به نفرات برتر ضمن اهدای حکم قهرمانی و مدال، جوایز نفیسی نیز اهدا خواهد شد.

صنمی با دعوت از مردم برای تماشای این دوره از مسابقات گفت: تماشای این مسابقات برای عموم مردم رایگان بوده و خانمها و آقایان می‌توانند از نزدیک شاهد برگزاری این دوره از مسابقات باشند.

رئیس کمیته کونگ‌فو توآ استان همدان یادآور شد: مراسم اهدای جوایز این دوره از مسابقات با حضور مسئولان ارشد ورزش استان همراه و قبل از آن نیز مراسم نمایش هنرهای رزمی اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه این دوره از مسابقات تحت عنوان یادواره شهدای مدافع حرم خواهد بود، خاطرنشان کرد: در حاشیه این مراسم از سوی اداره ورزش و جوانان مریانج مسابقه فرهنگی در بین تماشاگران برگزار و در پایان نیز جوایزی به این عزیزان اهدا خواهد شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار