کد خبر: ۱۶۶۰۵
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۱ 26 March 2015
مدیرکل حمل و نقل و پایانه های مازندران از تردد بیش از ۸۸۵ هزار وسیله نقلیه تا چهارم فروردین ماه در محورهای استان خبر داد و گفت: در مجموع بیش از ۹ میلیون تردد درون استانی انجام شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد محمدزاده بعد از ظهر چهارشنبه در ستاد تسهیلات سفرهای استان با بیان اینکه، آمار ورودی وسایل نقلیه  ۶۸۵ هزار و ۲۸۷ وسیله نقلیه  و خروجی آن ۵۱۲ هزار و ۱۹۵ وسیله نقلیه  بوده است گفت: محور ساری- قائمشهر و بالعكس، ساری- نكا، بابلسر- فریدونكنار-محمود آباد –نور  پرترددترین محورهای استان بوده است.

محمدزاده، آمار تجمیعی وسایل نقلیه ورودی به تفكیك (سواری ۶۱۹ هزار و ۶۹۲ دستگاه و اتوبوس ۱۳ هزار و ۷۴۸ دستگاه و وسایل نقلیه سنگین را ۵۱ هزار و ۸۴۷ دستگاه و آمار تجمعی وسایل نقلیه خروجی به تفكیك  (سواری ۴۷۴ هزار و ۵۴۰ دستگاه، اتوبوس ۶ هزارو ۱۲۰ دستگاه و وسایل نقلیه سنگین ۳۱ هزار و ۵۳۵ دستگاه برشمرد.

مدیر كل حمل و نقل و پایانه های استان مازندران مجموع كل تردد های درون استانی را ۹ میلیون و ۳۰۷ هزار و ۹۰۱ تردد اعلام كرد و گفت: ۸ میلیون و ۴۴۴ هزار و ۱۴۵ تردد مربوط به سواری و ۶۱ هزار و ۴۰۵ تردد مربوط به اتوبوس و ۵۳۲ هزار و ۳۵۱ تردد مربوط به وسایل نقلیه سنگین است.

مدیر كل حمل و نقل و پایانه های استان مازندران خاطر نشان كرد: ۴۴دستگاه  دوربین نظارت تصویری و ۷۳دستگاه  تردد شمار برخط و ۸ سامانه ثبت تخلف سرعت در چهار محور بزرگراهی آمل- بابل، قائمشهر –بابل، قائمشهر- ساری، گلوگاه- بهشهر در حال فعالیت است.

محمدزاده گفت: تعداد ۱۵۹ شركت مسافربری در ۱۱ پایانه عمومی و خصوصی و نیز ۳۳ مجتمع خدماتی –رفاهی  در استان در ایام نوروز با ارایه خدمات مناسب و بهینه به همشهریان و مسافران عزیز در حال فعالیت هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مازندران نیز از خدمت رسانی این جمعیت به ۱۵۰هزار گردشگر نوروزی خبر داد و گفت: ۱۵۱هزار نفر با مراجعه به ایستگاههای ایمنی و راهنمایی، هزار و ۵۹۰ نفر با مراجعه به ایستگاههای سلامت، هزار و ۹۸۷ نفر با مراجعه به خیمه های نماز، هزار و ۵۹۷ نفر با مراجعه به فضای دوستداركودك و ۴۱۱نفر با مراجعه به ایستگاههای طرح داوطلب یار خدمات موردنیاز را دریافت كردند.

مشارکت ۷۶۶ امدادگر در طرح های نوروزی

مهدی ولی پور همچنین گفت: تاكنون بیش از۱۵۵هزار بسته فرهنگی و بروشور اطلاع رسانی بین مسافرین نوروزی توزیع شد و ۷۶۶نفر عضو جوان و ۷۳ نفر عضو داوطلب برای ارائه خدمات مزبور در پست های ایمنی و سلامت مشاركت داشتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مازندران گفت: برای اجرای طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی در استان علاوه بر ۴۰ پست مزبور، ۳۴خیمه نماز، ۳۱نمایشگاه محصولات فرهنگی و تجهیزاب امدادی، ۳۵ ایستگاه سلامت تجهیز گردید و بیش از دوهزار نفر از جوانان آموزش دیده عضو جمعیت هلال احمراستان در اجرای این طرح مشاركت دارند.

نوربخش داداشی مدیر کل هواشناسی استان مازندران نیز گفت: در بررسی سالیانه نتایج کنترل کمی و ارسال بهنگام گزارش های جوی ایستگاهای سینوپتیک  در سال ۲۰۱۴ میلادی استان مازندران در بین ۳۱  استان کشور حائز رتبه برتر و همچنین ایستگاه فرودگاهی دشت ناز ساری مشمول ایزو ایستگاه های هواشناسی فرودگاهی حائز رتبه برتر شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار