معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان همدان از اعزام ۲۰هزار نفربه مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور تا پایان سال در همدان خبر داد.
کد خبر: ۱۶۵۷۷۸
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۷ 18 January 2016

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان همدان از اعزام ۲۰هزار نفربه مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور تا پایان سال در همدان خبر داد.

به گزارش تابناک همدان ؛حسن آقا یوسفی با اشاره به اینکه، در آبان ماه مرحله اول اعزام به مناطق عملیاتی غرب کشور به پایان رسید،افزود۱۵هزار نفر دختر و پسر در قالب کاروان راهیان نور به این مناطق اعزام شدند.

وی ادامه دادهمزمان با پایان فصل امتحانات نوبت اول دانش آموزان، دومین مرحله اعزام کاروان راهیان نور دانش آموزی شهرستان ها و مناطق تابعه استان ،از اول بهمن ماه اعزام به مناطق عملیاتی جنوب کشور آغاز خواهد شد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان همدان افزود: در اول بهمن ۳هزارو و ۲۴۰نفر دختر و در اسفند ماه ۲هزار پسر به مناطق عملیاتی جنوب اعزام میشوند.

یوسفی تصریح کرددر این اردو دانش‌آموزان برای بازدید به مناطق جنگی جنوب اعزام شده و از نزدیک با مناطق عملیاتی رزمندگان اسلام در جنوب کشور آشنا می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: این دانش‌آموزان از مناطق یادمانی اروندکنار، شلمچه، هویزه و دهلاویه بازدید کرده و از نزدیک با رشادت‌ها و جانفشانی‌های شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس آشنا می‌شوند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان همدان با اشاره به آثار مفید کاروان‌های راهیان نور بر ذهن نوجوانان ادامه داد: هر چقدر فرهنگ جهاد و شهادت در بین نسل جوان و نوجوان جامعه ترویج شود بی تردید در مقابل آماج حملات دشمنان در جنگ نرم مقاوم‌تر هستند.

یوسفی بیان کرد: اردوهای راهیان نور دانش آموزی با اهداف مختلفی مانند آشنایی دانش‌آموزان با آرمان‌های امام(ره) ‌و شهدا، فداکاری‌ها و رشادت‌های آنان در جنگی تحمیلی و نابرابر با بایدید از مناطق جنگی و عملیاتی مختلف انجام می‌شود.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار