محمد دیمه ور در در همایش استانی یادگاران مهر استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: میانگین ترک تحصیل در استان کهگیلویه و بویراحمد ۱.۵درصد است که این آمار بالاتر از میانگین کشور است
کد خبر: ۱۶۵۶۵۱
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۰ 18 January 2016
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: میانگین ترک تحصیل در استان کهگیلویه و بویراحمد بالاتر از میانگین کشوری است.

محمد دیمه ور در در همایش استانی یادگاران مهر استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: میانگین ترک تحصیل در استان کهگیلویه و بویراحمد ۱.۵درصد است که این آمار بالاتر از میانگین کشور است.

وی با بیان اینکه حدود ۱.۵درصد از دانش آموزان این استان به دلایل مختلف ترک تحصیل می کنند، اظهارکرد: باید این دلایل بررسی و برای رفع آنها تلاش شود.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: مسئولان این استان اگر به دنبال توسعه هستند باید به کمک آموزش و پرورش آمده و برای رفع مشکلات این نهاد دست به دست هم بدهند.

دیمه ور تصریح کرد: این استان را تنها نیروی انسانی متعهد و متخصص نجات خواهد داد بنابراین مسئولان باید آموزش و پرورش را در کانون توجه خود قرار دهند در غیر اینصورت تمام زحمات آنها برای توسعه بی نتیجه می ماند.

وی ادامه داد: برای کاهش ترک تحصیل در این استان باید جلوی این روند با تعامل همه دستگاه های اجرایی و نهادها گرفته شود. امیدواریم بتوانیم طی سال آینده استان کهگیلویه و بویراحمد را برای بهبود شاخص های مناطق محروم قرار دهیم که هم اکنون استانهای آذربایجان غربی، سیستان و بلوچستان و هرمزگان هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار