مدیر کل زندان‌های استان يزد با بيان اين كه کار فرهنگی در زندان‌ها نیازمند افراد متخصص و ویژه است، از وجود بیش از 20 روحانی فعال در مجموعه زندان‌هاي استان خبر داد.
کد خبر: ۱۶۴۴۹۱
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۰ 16 January 2016

به گزارش تابناک یزد، "موسي احمدي" در نخستین نشست اتاق فکر روحانیون زندان‌های استان گفت: روحانیون باید مخاطب‌شناسی کنند و برای همه زندانیان با هر مذهب و اعتقادی،  برنامه‌ریزی مناسبي داشته باشند.


وی با تقدیر از فعالیت روحانیون در زندان های استان، افزود: اقدامات فرهنگی در زندان‌ها باید به صورت بنیادی صورت پذیرد و همراه با خروجی‌های مثبت و هدفمند باشد.

احمدی با تاکید بر نقش روحانیون در تحقق اهداف اصلاحی و تربیتی، گفت: کار فرهنگی در زندان‌ها نیازمند افراد متخصص و ویژه است که خوشبختانه مجموعه زندان‎‎های استان یزد از وجود بیش از 20 روحانی فعال استفاده می‌كند و قابلیت اقدامات موثر فرهنگی و تربیتی وجود دارد.

"عباس صالحی" رئیس اداره فرهنگی تربیتی زندان‌های استان به بیان گزارشی از عملکرد اقدامات فرهنگی توسط روحانیون در زندان‌های استان پرداخت.

گفتنی است؛ در راستای اجرای برنامه‌های اداره فرهنگی تربیتی زندان‌های استان، اتاق فکر روحانیون به صورت دوره‌ای در مجموعه زندان‌های استان یزد برگزار می‌شود
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار