مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی
مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی از سرمایه‌گذاری این کانون در منطقه باداب سورت کیاسر خبر داد.
کد خبر: ۱۶۳۶۱۸
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۹ 14 January 2016

به گزارش تابناک مازندران، صنایع دستی و گردشگری مازندران، ابوالقاسم ایرجی با اشاره به سرمایه‌گذاری در تعدادی از بناها و کاروانسراهای تاریخی با هدف تبدیل آن‌ها به مراکز اقامتی و جلب مشارکت سرمایه‌گذار داخلی و خارجی، اظهار کرد: ساخت هتل زمان زیادی را صرف می‌کند، برای همین تصمیم گرفتیم با انتخاب بناهای تاریخی ضمن مرمت و نگهداری آنها، به ظرفیت اقامتی کشور اضافه کنیم.

مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیل‌رانی به قرارداد کانون با استاندار مازندران برای ساخت تاسیسات گردشگری در منطقه باداب سوت خبر داد و افزود: تفاهم انجام شده، تشریفات انتقال بین سازمان جنگل‌ها و اداره میراث فرهنگی و صنایع دستی این استان در حال انجام است تا کانون امکانات گردشگری را ایجاد کند.

وی درباره تخریب محیط طبیعی باداب سوت و کنار گذاشتن جامعه محلی با اجرای چنین طرحی، تصریح کرد: بنایی که قرار است در این منطقه ساخته شود باید با محیط و طبیعت تطبیق داشته باشد، ضمن آن‌که سازمان جنگل‌ها به همین راحتی مجوز ساخت نمی‌دهد.

مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیل‌رانی با رد هرگونه امکانات مورد نیاز گردشگران در منطقه باداب سوت بیان کرد: در این منطقه غیر از چند وانت نیسان امکانات دیگری برای مسافران در خدمت نیست، ما هم در اجرای پروژه‌هایمان از ظرفیت جامعه محلی حتما استفاده می‌کنیم، ولی فکر می‌کنیم امکانات حال حاضر در این منطقه مناسب گردشگران نیست.

ایرجی گفت: از الگوهای بوم‌گردی و طرح‌های اداره‌کل طبیعت‌گردی برای اجرای سازه‌ها حتما استفاده خواهیم کرد، این طور نیست که بی مهابا وارد طبیعت شویم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار