دیرکل تجهیز و نوسازی مدارس استان اردبیل گفت: در حال حاضر سیستم گرمایشی ۳۳ درصد مدارس فضاهای آموزشی اردبیل غیراستاندارد است که تا پایان سال آینده این مشکل برطرف می‌شود.
کد خبر: ۱۶۳۰
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۴ 29 January 2015

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یاور وحدتی پور در بازدید از پروژه‌های نیمه‌تمام و سالن ورزشی الزهرا (س) مدرسه فضیلت شهرستان سرعین، اظهار داشت: در حال حاضر 33 درصد مدارس و فضاهای آموزشی در استان از بخاری غیراستاندارد استفاده می‌کنند که با تخصیص اعتبارت لازم تا پایان سال آینده این مشکل برطرف شده و تمامی مدارس اردبیل از سیستم گرمایشی استاندارد بهره‌مند می‌شوند.

وی افزود:‌ اعتبارت لازم در این زمینه اختصاص یافته به طوری که مبلغ 80 میلیارد ریال برای تجهیز و استانداردسازی سامانه گرمایشی و سرمایشی مدارس استان در نظر گرفته شده که با تلاش و پیگیری‌های لازم تمام این اعتبارات را جذب و در راستای رفع مشکل مدارس استان در زمینه سیستم‌های گرمایشی هزینه می‌کنیم.

مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس استان اردبیل با اشاره به جذب 100 درصدی اعتبارات اختصاص یافته در زمینه استانداردسازی سیستم گرمایشی بیان کرد: 30 درصد برنامه‌های استانداردسازی در سال گذشته اجرایی و عملیاتی شده و امسال نیز بیش از 40 درصد عملیاتی شده که یک فرایند مثبتی را نشان می‌دهد.

وحدتی‌پور تصریح کرد‌: با این میزان استانداردسازی سیستم گرمایشی مدارس، ما بیش از 70 درصد استانداردسازی را انجام داده‌ایم و بسیاری از مدارس استان اردبیل از این سیستم ایمن و استاندارد برخوردار هستند که تا پایان سال 94 نیز تمامی مدارس به این سیستم مجهز می‌شوند تا در این زمینه دغدغه و نگرانی وجود نداشته باشد.

وی برای حل مشکلات مدارس سرعین نیز قول مساعد داد و در مورد پروژه‌های در حال اجرا در این شهرستان اظهار کرد: ما تلاش می‌کنیم تا با جذب اعتبارات لازم پروژه‌های آموزشی و به ویژه پروژه‌های نیمه‌تمام را هر چه سری‌عتر تکمیل کرده و در اختیار دانش‌آموزان قرار دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار