کد خبر: ۱۶۲۶۲۶
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۴ 12 January 2016


مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: تمامی سامانه‌های آبفای کشور به سمت هوشمند شدن پیش برود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حمیدرضا جانباز ظهر امروز در نخستین همایش کشوری تله متری (سیستم‌های پایش و راهبری و کنترل از راه دور تاسیسات آب و فاضلاب) که در باشگاه فرهنگی، ورزشی میلاد کرج برگزار شد، اظهار کرد: در حوزه‌های مختلف آب و فاضلاب اقدامات بسیار مناسبی صورت گرفته است لذا به منظور توسعه خدمات باید تمامی سامانه‌های آبفای کشور به سمت هوشمند شدن پیش برود.

وی ادامه داد: برنامه‌های ششم توسعه در صنعت آب بسیار چشمگیر خواهد بود که انتظار داریم دستاوردهای این برنامه‌ بتواند تحولات اساسی را در صنعت آب و فاضلاب کشور به وجود آورد.

جانباز در بخشی دیگر از سخنان خود تأمین منابع مالی را برای اجرای طرح‌ها و پروژه‌های این سازمان مهم ارزیابی کرد و ادامه داد: در زمینه توسعه طرح‌های آب و فاضلاب اقدامات چشمگیری صورت گرفته است.

وی در ادامه سخنان خود با تأکید بر طرح‌های آمایشی گفت: طرح‌های آمایشی مدتی است که در کشور مغفول مانده است لذا با توجه به اهمیت این موضوع طرح‌های آمایشی باید بیش از پیش مد نظر قرار گیرد.

جانباز در ادامه سخنان خود بر ایجاد شبکه‌های هوشمند تأکید کرد و افزود: کلانشهرهایی چون تهران، مشهد، اصفهان و شیراز با توجه به جمعیت ساکن نیازمند اجرایی شدن این طرح هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار