تیم فوتبال صبای قم در فاصله 9 روز باقی مانده تا پایان مهلت نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور، صبای قم، اکبر صادقی هافبک تیم ذوب آهن اصفهان به عنوان بازی ساز و گلزن به خدمت گرفت.
کد خبر: ۱۶۲۱۵۰
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۹ 11 January 2016
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم، صادقی بازیکنی است که درتیرماه سال 1390 مورد توجه سرمربی وقت صبای قم قرار گرفت و در لیگ های یازدهم و دوازدهم فوتبال باشگاه های برتر کشور نیز برای صبای قم بازی کرده است، و در حال حاضر نیز با نظر مساعد علی دایی بار دیگر فرصت حضور در تیم صبای قم را به دست آورد.

درادامه این گزارش آمده است: بعد از اینکه با نظر علی دایی تغییراتی در صبای قم ایجاد شد، در تلاش برای جذب بازیکنی که بتواند در پست هافبک دفاعی یا میانی تیمش را یاری کند و برای مهاجمین این تیم فضای گلزنی ایجاد کند، بازیکن سابق صبا، پدیده، ذوب آهن و کاوه تهران به صبا آمد.

صادقی از تیم فوتبال کاوه تهران در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور جام آزادگان خود را مطرح کرد و در پایان رقابت های فصل 1389 از این تیم تهرانی جدا شد و در سن 27سالگی به تیم فوتبال صبای قم پیوست.

وی بعد از جدایی از تیم فوتبال کاوه تهران راهی شهرستان دورود استان لرستان شد تا به تیم فوتبال داماش این شهر بپیوندد اما با نظر مساعد سرمربی وقت صبا در لیگ یازدهم، در تیر ماه سال 90 به صبای قم آمد و دو فصل در صبا بازی کرد و با صبا در لیگ یازدهم به مقام چهارم و سهمیه لیگ قهرمانان آسیا دست یافت.

این بازیکن که تخصص بازی کردن در پست هافبک دفاعی و میانی را دارد، یکی از مهره های کلیدی تیم فوتبال صبای قم در یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور بود اما بعد از دو سال حضور در صبا با پایان سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور راهی پدیده مشهد شد و بعد از یک فصل بازی در پدیده در لیگ پانزدهم یعنی فصل 95 - 1394 به ذوب آهن اصفهان آمد.

صادقی در پدیده مشهد بازیکن خوب و موثری برای این تیم بود و بعد از اینکه در نیم فصل نخست لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور برای تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان بازی کرد، با جدایی از این تیم بار دیگر به تیم سابق خود یعنی صبای قم ملحق شد و در سن 31 سالگی در نیم فصل دوم لیگ برتر 95 - 1394 در جمع شاگردان علی دایی بازی خواهد کرد.

اکبر صادقی فوتبال خود را از تیم فوتبال جوانان استقلال تهران آغاز کرده است و بعد از آن سابقه بازی کردن در تیم فوتبال رده سنی امید کوثر تهران زیر نظر علی دوستی مهر سرمربی سابق تیم ملی فوتبال رده سنی نوجوانان کشورمان را دارد.

این بازیکن بعد از کوثر تهران برای گذراندن خدمت سربازی به تیم فوتبال مقاومت تهران پیوست و با این فوتبال خود را ادامه داد تا اینکه برای بازی کردن در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور جام آزادگان به تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان اضافه شد و سپس به تیم فوتبال کاوه تهران پیوست و اکنون برای دومین بار به صبای قم بازگشته است و با سفر به جزیره کیش و حضور در اردوی صبا در جمع شاگردان دایی در دور برگشت لیگ پانزدهم به میدان خواهد رفت.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار