رئیس اداره ورزش و جوانان مریانج از برگزاری مراسم تقدیر از برترین‌های ورزش مریانج در سال 94 خبر داد.
کد خبر: ۱۶۱۴۹۳
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۵ 10 January 2016

رئیس اداره ورزش و جوانان مریانج از برگزاری مراسم تقدیر از برترین‌های ورزش مریانج در سال 94 خبر داد.

به گزارش فارس، سید امیر حسینی اظهار کرد: شهر مریانج برای ایام‌الله دهه فجر نزدیک به 15 برنامه فرهنگی ورزشی را در دستور کار خود دارد.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین برنامه‌های این اداره در دهه مبارک فجر مراسم تقدیر از برترین‌های ورزش مریانج در سال 94 خواهد بود.

رئیس اداره ورزش و جوانان مریانج یادآور شد: نزدیک به 40 ورزشکار، مربی و داور که در مسابقات مختلف استانی، ملی و جهانی برای مریانج افتخارآفرینی کرده‌اند، در این مراسم از آنها تقدیر خواهد شد.

وی تاکید کرد: قصد داریم این مراسم را در حاشیه جشن بزرگ 3 هزار نفری خانواده ورزش مریانج با حضور مسئولان محلی و استانی برگزار کنیم.

حسینی اضافه کرد: این مراسم به احتمال قوی در روز 21 بهمن ماه سال جاری در تالار ورزشی شهید حاجی بابایی برگزار خواهد شد تا به نوعی اختتامیه مسابقات دهه فجر مریانج نیز باشد.

وی برگزاری برنامه‌های دهه فجر را به صورت ویژه عنوان کرد و افزود: قریب به 15 برنامه ورزشی در قالب رشته‌هایی نظیر فوتسال، کاراته، والیبال، کونگ‌فو، بومی محلی، ورزش‌های همگانی، اسکواش، بوکس، تکواندو، بدمینتون و... در دستور کار خواهد بود.

رئیس اداره ورزش و جوانان مریانج بیان کرد: به طور مثال در رشته فوتسال در همه رده‌های سنی مسابقات برگزار خواهد شد و حتی در رده بزرگسالان نیز دو دوره مسابقه برگزار خواهیم کرد.

وی ادامه داد: به برکت انقلاب اسلامی روستای سولان نیز صاحب سالن شده که قصد داریم در سال جاری مسابقات جام فجر خود را همزمان و به صورت جداگانه در دو سالن روستای سولان و سالن 2 هزار نفری مریانج برگزار کنیم.

حسینی از اعزام تیم‌های مختلف ورزشی مریانج خبر داد و عنوان کرد: در دهه مبارک فجر نیز تیمهای مختلفی از رشته‌های موجود در مریانج به مسابقات استانی و ملی اعزام خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: در راهپیمایی یومالله 22 بهمن نیز همراه با پرسنل اداره ورزش و جوانان مریانج و جامعه ورزشی این شهر یک صدا شعار عزت و استقلال را سر خواهیم داد تا یک بار دیگر با آرمان‌های شهدا و امام راحل تجدید پیمان کنیم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار